عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
فیلم|
شب گذشته با بارش باران در دمشق، جمعی از زئران به حرم حضرت زینب سلام‌الله مشرف شده و برخی در جوار ضریح عمه سادات نماز شکر بجا آوردند.

عقیق: این روزها حرم‌های مطهر حضرت زینب و رقیه سلام‌الله علیهما نسبت به مدت مشابه سال گذشته شلوغ‌تر است و حتی در روزهای گذشته که ضریح جدید حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها رونمایی شد، جمعی از عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام از کشورهای مختلف به این مکان مقدس مشرف شدند.

تعداد بازدید : 138

بارش باران در حرم حضرت زینب (س)

شب گذشته اما حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها که خلوت‌تر از روزهای گذشته بود، باران بارید و بارش رحمت الهی موجب خوشحالی زائران شد.

این بارش باران، نخستین بارش پاییزی سال جاری در دمشق است. سال گذشته نخستین بارش پاییزی در دمشق حدود ۱۰ روز زودتر بود؛ به طوری که دهه سوم مهرماه باران بارید. 

 با خیس شدن زمین، برخی از زائران با حضور در جوار ضریح عمه سادات نماز شکر خواندند و به نیایش با معبود پرداختند.

 ایرانیان در چهار ماه اخیر به صورت رسمی همچنان به زیارت حرم حضرت رقیه و زینب سلام‌الله علیهما مشرف نشده‌اند و سفرهای زیارتی به دمشق از سوی سازمان حج و زیارت برقرار نشده است، اما زائران کشورهای مختلف از عراق، هند، پاکستان، لبنان، امارات، بحرین و سایر کشورها به این کشور مشرف می‌شوند.

در این بین زائران هندی که در حرم امام علی علیه‌السلام عزاداری متفاوتی می‌کنند، در جوار حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها نیز حضور یافته و به بانوی این آستان عرض ارادت می‌کنند. 

به گزارش فارس، هفته آینده سفرهای زیارتی به سوریه از مشهد آغاز می‌شود و قرار است زوار سایر شهرها نیز در صورت تأمین پرواز به این سفر معنوی مشرف شوند.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین