عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
حجت الاسلام و المسلمین مومنی:
سخنران حرم بانوی کرامت گفت: کسانی که در شهر قم مسئولیت دارند و در این شهر زندگی می کنند لازم است حرمت این شهر مقدس را به درستی حفظ کنند.

عقیق: حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در محفل معارفی حرم بانوی کرامت اظهار داشت: بر اساس روایات ویژگی ها و خصائصی برای امامزادگان نقل شده است که قابل توجه است.

وی تاکید کرد: امتیازاتی که برای حضرت عباس، حضرت عبدالعظیم حسنی، حضرت علی اکبر و حضرت زینب سلام الله علیهم بیان شده که نشان دهنده عظمت آن امامزادگان است.

این سخنران مذهبی افزود: اوصافی در خصوص حضرت معصومه سلام الله علیها از لسان اهل بیت(ع) مطرح شده است که در نوع خود بی نظیر است به گونه ای که سه امام معصوم به زیارت مضجع شریف این بانوی بزرگوار توصیه کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس کلام سه امام معصوم، تمام شیعیان به شفاعت این بانوی بزرگوار داخل بهشت خواهند شد و بهشت پاداش زیارت کنندگان این بانوی با کرامت است.

کارشناس مذهبی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها تاکید کرد: امام رضا علیه‌السلام به شیعیان یاد می دهند اگر قصد زیارت حضرت معصومه سلام الله‌علیها را دارید بالای سر و رو به قبله بایستید و ۳۴ مرتبه الله اکبر، ۳۳ مرتبه سبحان الله و ۳۳ مرتبه الحمدالله بگویید و سپس شروع کنید زیارت نامه را بخوانید و از حضرت معصومه سلام الله علیها بخواهید شفیعه شما در روز قیامت باشد.

وی خاطر نشان کرد: به برکت این بانوی بزرگوار شهر مقدس قم امتیاز پیدا کرده است چرا که تربیت شدگان همین شهر در تمام دنیا تاثیرگذار هستند.

سخنران حرم بانوی کرامت اظهار کرد: شکل گیری حوزه علمیه و انتشار علم به تمام عالم از مصادیق بارز برکت وجود این بانوی بزرگوار است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مومنی یادآور شد: شهر قم آشیانه اهل‌بیت(ع) و شهر شیعیان هست به همین خاطر باید حریم و حرمت این شهر حفظ شود.

وی افزود: کسانی که در شهر قم مسئولیت دارند و در این شهر زندگی می کنند لازم است حرمت این شهر مقدس را به درستی حفظ کنند.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: خداوند عزتی به این بانوی بزرگوار داده است که تا ابد ماندگار است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین