عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
حاج حسین سازور در واکنش به اغتشاشات:
حاج حسین سازور مداح اهل بیت (ع) با انتشار پیامی نسبت به اتفاقات و اغتشاشات اخیر کشور، واکنش نشان داد و گفت: علمداران و پرچم‌داران مکتب عاشورا! کمر همت ببندید و در صف مجاهدان و شهیدان اسلام، فریاد «هیهات من الذلة» سر دهید.

عقیق:حاج حسین سازور مداح اهل بیت (ع) با انتشار پیامی نسبت به اتفاقات و اغتشاشات اخیر کشور، واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

سخنی با علمداران و پرچمداران حسینی (ع) و ملت بزرگوار ایران اسلامی

امروز که دشمن غدّار با تمامی ابزار و رسانه‌های تحت سلطه به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده، امروز که زخم خورده‌های از اسلام ناب محمدی (ص) به دشمنی با دین و قرآن و اعتقادات اسلام انقلابی، تمامی عوامل داخلی و خارجی خود را به مصاف آورده، امروز که دشمن کافر در صدد برافروختن آتش جنگ احزاب است، امروز که دشمن، نسل جوان و احساسات پاک آنها را دستاویز نیّات شیطانی خود قرار داده و امروز که دشمن تیغ از رو بسته و نقاب از صورت کریه برگرفته و نیّات باطن خود را ظاهر ساخته و علناً با اصل اسلام و ایران و ایرانی اعلام جنگ کرده و با آتش زدن قرآن و‌ مسجد و ریختن خون مدافعان امنیت و حجاب از سر زن مسلمان کشیدن و داعش‌وار اموال و کسب مردم را به آتش کشیدن، قصد انتقام از انقلاب اسلامی را دارد، ما کجا ایستاده‌ایم و وظیفه عاشورایی و انقلابی ما چیست؟

امروز دفاع از انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دفاع از علمدار ولایت؛ امام خامنه‌ای عزیز، دفاع از امیرالمؤمنین (ع) است. امروز ایستادگی و دفاع در برابر جیره‌خوران و مزدوران آمریکا و صهیونیست‌ها و رژیم وهابی آل سعود، دفاع از مکتب پیامبر عظیم الشأن اسلام و دفاع از مکتب تشیع امام صادق (ع) است.

علمداران و پرچم‌داران مکتب عاشورا! کمر همت ببندید و در صف مجاهدان و شهیدان اسلام، فریاد «هیهات من الذلة» سر دهید و با تمام قوا در مصاف کفر قیام کنید.

به یقین امروز نگاه صاحب این انقلاب، آقا و مولای‌مان حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج) و چشم تمامی شهیدان انقلاب به ما دوخته شده است. امروز که به فرموده‌ امام امت، حفظ نظام جمهوری اسلامی از نماز بالاتر است، چشم آن مرد الهی و یاران شهیدش همچون شهید قاسم سلیمانی عزیز به ما دوخته شده که چگونه از میراث شهیدان پاسداری می‌کنیم؟

دفاع ما از آرمان‌های خمینی کبیر (ره) که آرمان همه‌ انبیاء الهی است و دفاع از منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن (عج) که دفاع از تمامی اسلام ناب محمدی (ص) است و دفاع از ایران اسلامی که پرچمدار مبارزه با تمامی شیاطین عالم است، وظیفه شرعی، ملی و انقلابی همه‌ دل‌سوزان اسلام است. سلام و صلوات خداوند متعال بر پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) و ارواح مطهر شهدای اسلام خاصه شهیدان فتنه اخیر. مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود و تمامی مزدوران‌شان باد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین