عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۴۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
به دعوت سه پیرغلام و شاعر آیینی؛
مجلس یادبود شاعر فقید آیینی مرحوم سید رضا موید به دعوت غلامرضا سازگار، علی انسانی و حسین شمسایی از شعرا و مادحین آیینی در مسجد جامع حضرت قاسم بن الحسن علیهم السلام تهران برگزار می شود.

عقیق: مجلس یادبود شاعر فقید آیینی مرحوم سید رضا موید به دعوت غلامرضا سازگار، علی انسانی و حسین شمسایی از شعرا و مادحین آیینی در مسجد جامع حضرت قاسم بن الحسن علیهم السلام تهران برگزار می شود.

این سه شاعر در اطلاعیه ای بدین منظور اظهار داشتند:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت تاسف برانگیز شاعر بلند آوازه آیینی پیرغلام با اخلاص آل الله استاد سید رضا موید خراسانی رابه بیت شریف آن مرحوم، قافله عاشقان اهل بیت علیهم السلام، شاعران، مداحان و اصحاب فرهنگ و ادب تسلیت می گوییم.

به پاس ده ها سال تلاش خالصانه آن عزیز فرزانه در عرصه شعر و ادب آیینی، حضور پر برکت در سال‌های دفاع مقدس و تمامی مقاطع انقلاب و نیز خدمت صادقانه در حرم قدس حضرت شمس الشموس امام ابوالحسن الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا، مجلس بزرگداشتی در روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با حضور دوستان و علاقه مندان ایشان و آحاد عاشقان حسینی در مسجد جامع حضرت قاسم بن الحسن علیهم السلام واقع در ضلع شمالی تقاطع بزرگرا امام علی(ع) و شهید محلاتی برگزار می گردد.»

سید رضا موید، جمعه ۱۵ مهرماه در سن ۸۰ سالگی دار دنیا را وداع گفت. از وی آثاری چون «گلهای اشک»، «جلوه‌های رسالت» و «نغمه‌های ولایت» منتشر شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین