عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۱۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
شهردار تهران در دیدار با مداحان اهل بیت(ع):
در آستانه ماه محرم دکتر علیرضا زاکانی با جمعی از مداحان اهل بیت دیدار و پیرامون فعالیت های هیئت ها و نحوه تعامل آن ها با مجموعه های فرهنگی شهرداری گفت وگو کرد.

گزارش تصویری

عقیق: در آستانه ماه محرم دکتر علیرضا زاکانی با جمعی از مداحان اهل بیت دیدار و پیرامون فعالیت های هیئت ها و نحوه تعامل آن ها با مجموعه های فرهنگی شهرداری گفت وگو کرد. در این دیدار کربلایی نریمان پناهی، حاج جواد حیدری، حاج محمد کمیل، حاج ابوالفضل بختیاری، حاج حسین محمدی فام، حاج حسین مردانی، حاج کاظم غفارنژاد، حاج احد قدمی، حاج محسن عربخالقی، حاج حنیف طاهری، حاج مهدی ارضی، حاج امیر عباسی، کربلایی سید علی مومنی، کربلایی حسن حسینخانی، کربلایی محمدحسن فیضی، کربلایی مجتبی قره گزلو، کربلایی محسن عراقی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

شهردار تهران در این دیدار پس از شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه های مداحان اهل بیت (ع) با بیان اینکه مدیریت شهری رسالتی جز خادمی مردم برای خود قائل نیست گفت: هیئت های مذهبی در سراسر کشور نقش موثر و بدیلی در فرهنگسازی و تربیت نسل جوان دارند. شما مداحان و ذاکرین اهل بیت هم پرچمداران فرهنگ حسینی هستید.

دکتر زاکانی درباره تعامل مدیریت شهری با هیئت ها گفت : ما در این جایگاه خودمان را نوکر مردم و نوکر خادمین اهل بیت می دانیم و امیدمان این است که اگر توفیق خدمتگزاری در این آستان نصیبمان شد نام ما را هم جزء خادمان اباعبدالله (ع) درج کنند.

شهردار تهران با اشاره برخی کمبود ها و مشکلاتی که توسط مداحان در این جلسه مطرح شد افزود : همه امکانات  شهرداری تهران را برای خدمتگزاری زیر بیرق سیدالشهدا (ع) در طبق اخلاص می گذاریم.

 

در ادامه فیلم روضه خوانی کربلایی نریمان پناهی در این دیدار را ببینید:

تعداد بازدید : 340

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین