عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۳۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
به مناسبت عیدغدیرخم صورت می‌گیرد؛
مجموعه مردمی مرام مهدوی به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم برنامه اطعام حضرتی را با هدف پیوند شناخت امام زمان(عج) و واقعه غدیرخم اجرا می‌کند.

عقیق: محمد دانائی، خادم مجموعه مرام مهدوی در گفتگویی پیرامون برنامه‌های عید غدیرخم اظهار داشت: این مجموعه، طرح اطعام محله‌های هر شهر را از سال 1399 همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی به صورت پایلوت در شهر یزد آغاز کرده و اکنون در سومین سال اجرای آن برای 9 شهرستان کشور زیرساخت‌های اجرایی آن آماده شده است. 

وی افزود: این طرح تاکنون در روزهای پنجشنبه اجرا می‌شد و هر خانواده شرکت‌کننده در روزهای پنجشنبه دو پرس غذا بیشتر از مصرف خانواده خود پخت کرده و خادمان این طرح که از همان محل انتخاب شده‌اند غذا را تحویل گرفته و به دست دیگر افراد محل با اولویت نیازمندان اقتصادی در همان محل می‌رسانند. 

خادم مجموعه مرام مهدوی با اشاره به اینکه هدف این طرح یادآوری و شناخت هرچه بیشتر امام زمان(عج) بین مردم است، بیان داشت: در مرحله بعدی این طرح بخش فرهنگی نیز به آن اضافه خواهدشد که به این صورت است که در هنگام توزیع غذا کتاب و بروشور نیز توزیع می‌شود. 

دانایی با بیان اینکه پلتفرم سامانه امکان اضافه کردن فعالیت‌های مورد نظر هر محله براساس امکانات و نیازمند‌های آن محل را دارد، خاطرنشان کرد: طرح اطعام حضرتی برای عیدغدیرخم امسال با هدف پیوند شناخت امام زمان (عج) با غدیر اجرا خواهد شد و در هفته پیش‌رو در تهران نیز راه‌اندازی می‌شود و ظرف پانزده روز آینده در شهرهای مشهد، شیراز و همدان نیز آغاز به کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند از طریق ارسال پیامک عدد ۲به سرشماره ۱۰۰۰۲۰۳۱۳ ثبت‌نام کنند و یا وجوه نقدی خود را از طریق شماره کارت 5041721112388609 واریز کنند. 

خادم مرام مهدی اضافه کرد: فراخوان طرح برای عید غدیرخم از دیروز آغاز شده و تاکنون 400 خانواده از شهرهای تحت پوشش سامانه برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح در حال توسعه است، یادآور شد: همزمان با روز عیدغدیرخم طرح اطعام حضرتی در حدود 12 شهر کشور اجرا خواهد شد و عوامل اجرایی آن در حال حاضر درتهران 260 نفر و در یزد 160 نفر میباشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین