عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
مدیر اجرایی پروژه صحن عقیله کربلا:
یعقوب حیدری مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) گفت: نازک کاری بخش‌های روباز صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی آغاز شده و اسکلت ساختمان سوخته در آتش‌سوزی چند شب گذشته قابل ترمیم است.

عقیق: یعقوب حیدری مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) در گفتگویی در خصوص اتفاقات اجرایی این صحن گفت: نازک‌کاری بخش‌های روباز صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی آغاز شده است.

وی ادامه داد: نازک کاری شبستان‌های زیارتی در زیرزمین نیز آغاز شده است. یک نمونه نازک کاری شبستان‌ها شامل آینه کاری و کاشی در یک دهانه ۹ در ۹ اجرا و نقطه نظرات اصلاحی مسئولین حرم اخذ شده تا بر اساس آن اقدام شود.

مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) با اشاره به آتش سوزی اخیر در این صحن گفت: در محدوده زیر زمین پروژه در زیر تونل‌ها محل انباری که برای شرکت پدیده بوده آتش سوزی در شب‌های گذشته رخ داد.

حیدری ادامه داد: در این محل پتوهای زمان اربعین انبار شده و تقریباً در کارگاه خیلی مطلع نبودند که این وسیله‌ها انبار شده است. در بالای انبار فعالیت جوشکاری انجام شده که باز هم برای همان شرکت بوده است. آتش سوزی به همین سبب اتفاق افتاده و جرقه‌های آتش بر روی پتو ریخته و باعث زبانه کشیدن آتش شده است.

وی گفت: خوشبختانه در همان زمان آنجا بودیم و به کارگاه پروژه صحن عقیله اعلام کردیم. همچنین مسئولین آتش نشانی شهر کربلا خیلی فوری عمل کرده و آتش مهار شد. خوشبختانه آسیب جانی به کسی وارد نشد و از نظر خسارت مالی تنها پتوها از بین رفت. گرچه آن پتوها زیاد نبود و مصرف شده هم بودند.

مدیر اجرایی پروژه صحن حضرت زینب (س) افزود: اسکلت ساختمان آسیب جدی ندیده است و بعضی از قسمت‌های بتون به دلیل درجه زیاد و حرارت بالا کنده شده که قابل ترمیم است و همه اینها در چند ساعت کنترل شده و به حالت عادی در آمد ولی مقدار دود زیاد بود.

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین