عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
با این ستاره ها:
چهل و هفتمین رویداد معنوی «با این ستاره‌ها» فردا با حضور ابوذر روحی، مداح اهل بیت(ع) و دهه‌نودی‌های تهران با اجرای سرود «سلام فرمانده» در بهشت زهرا برگزار می‌شود.

عقیق: رویداد معنوی ”با این ستاره‌ها» بیش از یک سال است که هر هفته شب‌های جمعه در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) با حضور قابل توجه مخاطبان از اقشار گوناگون برگزار می‌شود.

در این ویژه برنامه که هر هفته یکی از روایان دفاع مقدس و محور مقاومت به روایتگری خاطرات و سبک زندگی شهداء می‌پردازد، تا کنون بیش از ۵۰ نفر از راویان دعوت شده‌اند و هرهفته یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) به یاد شهیدان گمنام به مداحی می‌پردازد.

در هفته چهل و هفتم این برنامه، هاشم اسدی اولین جانباز مدافع حرم به روایتگری خاطرات شهدا در نبرد با سربازان آمریکایی در شهر نجف می‌پردازد و ابوذر روحی، سرود «سلام فرمانده» را با حضور دهه نودی‌ها در محضر شهیدان گمنام همخوانی می‌کند.

این برنامه هرهفته ویژه عموم هموطنان، از نماز مغرب و عشاء به‌مدت ۲ ساعت برگزار می‌شود و طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده با سازمان بهشت زهرا، درب اصلی گلزار «باب الشهداء» تا اذان صبح جمعه باز است.

پیش از این سرود سلام فرمانده با حضور خیل عظیمی از دهه‌نودی‌ها در راهپیمایی روز قدس تهران، میدان شهدا مشهد، میدان نقش جهان اصفهان و ... برگزار شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین