عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۳۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
تجربه عجیب در برنامه «زندگی پس از زندگی»:
ایمان عبدالمالکی در تجربه کما با شهید امین کریمی از شهدای مدافع حرم دیدار می‌کند. این شهید به دیدارش آمده بود تا برای بازگرداندن حق‌الناس از او حلالیت بگیرد. اما حلالیت گرفتن از ایمان عبدالملکی به همین راحتی نبود!

عقیق: در برنامه «زندگی پس از زندگی» به روایت افرادی می‌پردازد که در تجربه‌ مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در قسمتی از این برنامه، ایمان عبدالمالکی از تهران که تجربه‌گر این صحنه‌ها بوده است، به ماجرای حلالیت گرفتن یک شهید مدافع حرم از او در آن عالم اشاره می‌کند.

عبدالمالکی با اشاره به کتکی که به حسین کریمی زده بود و سیلی‌ای که بعد از آن از برادر بزرگ‌ترش، شهید امین کریمی خورده بود، آن هم بدون اینکه علت آن کتک‌کاری را بپرسد، می‌گوید: چند سال از آن واقعه گذشت و امین کریمی در سال ۱۳۹۳ به سپاه رفت. بعد مدافع حرم شد. در یکی از عملیات‌ها شهید شد. ظهر روز تاسوعای سال ۱۳۹۴ در هیأت با بچه‌ها نشسته بودیم که گفتند: بچه‌ها، امین کریمی شهید شد.

او می‌افزاید:‌ با این خبر اصلاً وا رفتیم. باورم نمی‌شد که امین کریمی شهید شده باشد. من هنوز آن سیلی یادم بود و به رفیق‌هایم در آن جمع با اشاره به ماجرای سیلی گفتم: امین را حلال نمی‌کنم؛ برای اینکه در روز قیامت مقداری از آن ثوابش را بگیرم تا شفاعتم کند و به بهشت بروم.

عبدالمالکی در ادامه به ماجرای حلالیت گرفتن شهید امین کریمی با واسطه شدن امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب(س) اشاره می‌کند:

تعداد بازدید : 376

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید امین کریمی متولد اول فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ بود که در تاریخ سی‌ام مهرماه سال ۱۳۹۴ همزمان با شب تاسوعای حسینی در سن ۲۹ سالگی در منطقه ریف سوریه به شهادت رسید. مزار این شهید در امامزاده علی اکبر چیذر قرار دارد.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین