عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
حجت الاسلام دانشمند:
حجت الاسلام دانشمند گفت:متأسفانه مدتی است در فضای مجازی دشمن فتنه‌ای را به سرپرستی صهیونیست و آل سعود شروع کرده تا بین ملت شریف ایران و ملت شریف و عزیز افغان اختلاف ایجاد کند.

عقیق:حجت الاسلام مهدی دانشمند، خواستار هوشیاری مردم نسبت به فتنه صهیونیست و آل سعود شد و اظهار داشت: متأسفانه مدتی است در فضای مجازی دشمن فتنه‌ای را به سرپرستی صهیونیست و آل سعود شروع کرده تا بین ملت شریف ایران و ملت شریف و عزیز افغانستان اختلاف ایجاد کرده و آنان را به جان هم بیاندازد.

وی افزود: به گونه‌ای که عده‌ای از مردم افغانستان را در این کشور و مناطق دیگر تحریک می‌کند تا علیه ایرانیان صحبت کنند و عده‌ای را نیز در ایران تحریک کرده تا علیه مردم افغانستان صحبت کنند لذا این فتنه است و باید مراقب بود؛ بنابراین زمان را باید شناخت دشمن شناسی باید داشت چرا که حرکت در این مسیر آب ریختن در آسیاب دشمن است و نباید این کار انجام شود.

حجت الاسلام دانشمند تصریح کرد: از خدا می‌خواهم عقلانیت را از ما نگیرد و ما بتوانیم به وظیفه خود عمل کرده و رأفت اسلامی را حفظ کنیم تا مبادا ملتی در مقابل ملت دیگر قرار گیرد اگر چنین شود اولین چیزی که از بین می‌رود امنیت است. ما مسلمان هستیم و مظلوم‌ترین شیعه در عالم شیعیان افغانی هستند، نباید فراموش کرد در قضیه مبارزه با داعش بیشترین شهید را فاطمیون دادند که از شیعیان مظلوم افغانستانی بودند، آنان با جان و دل ایستادند و در برابر داعش جنگیدند و اجازه ندادند پای دشمن به حرم آل الله برسد. لذا می‌خواهم مراقب فتنه آل سعود و صهیونیسم باشید.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین