عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
۹ اسفند ماه:
ثبت‌نام قطعی سفر سوریه برای ایام نوروز ۱۴۰۱ برای افرادی که در پیش‌ثبت‌نام سوریه اقدام کرده بودند، از دوشنبه نهم اسفندماه به مدت ۳ روز صورت می‌گیرد.

عقیق: سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام قطعی متقاضیان سفر به سوریه برای ایام نوروز خبر داد که متن آن به شرح ذیل است:

با عنایت به برنامه‌‍ریزی انجام شده برای اعزام‌های عتبات مقدسه سوریه از ایستگاه‌های پروازی تهران، مشهد، تبریز، کرمان و شیراز از تاریخ ۲۰ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به اطلاع می‌رساند متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام سوریه ثبت‌نام کرده‌اند، برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت‌نام می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۹ اسفندماه لغایت ۱۰ صبح چهارشنبه مورخ ۱۱ اسفندماه به سامانه زیارت به نشانی  (https:‏/‏/ziarat.haj.ir) مراجعه و یا از طریق دفاتر زیارتی سطح استان اقدام فرمایند.

 بدیهی است بعد از اتمام زمان تعیین شده برای ثبت‌نام متقاضیانی که پیش ثبت‌نام داشته اند، ظرفیت باقی مانده در اختیار عموم قرار گرفته تا دفاتر زیارتی و دیگر متقاضیان ثبت‌نام کنند.

تذکرات مهم:

‏اعزام‌هایی که برنامه‌ریزی شده فقط به صورت هوایی است.

‏ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر می باشد، افرادی که متقاضی اعزام با هم هستند، در یک گروه ثبت‌نام می‌کنند؛ مانند اعضای یک خانواده، در اینصورت هر گروه از یک سرگروه و افراد زیر گروه وی (همراهان) تشکیل می‌شود که لازم است مشخصات سرگروه و همراهان (کد ملی،تاریخ تولد) به صورت صحیح در فرم پیش ثبت‌نام سامانه درج گردد.

‏هر نفر فقط یکبار و در یک گروه می تواند (به عنوان سرگروه یا همراه) ثبت‌نام کند.

باتوجه به اطلاع رسانی های مرتبط با ثبت نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه (یا یکی از نزدیکان وی) در فرم ثبت‌نام الزامی است.

‏تاریخ تولد افراد باید به صورت کامل شامل روز، ماه و سال (بصورت چهار رقمی) در فرم درج شود.

کدملی همه افراد ده رقمی بوده و باید کلیه ارقام (صفرهای سمت چپ) آن بطور کامل در فرم ثبت شود.

‏بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون و نتیجه منفی آزمایش PCR برای ۷۲ ساعت قبل از پرواز الزامی است.

هزینه تست PCR در برگشت زائرین در هزینه پرداختی زائرین لحاظ شده است.

‏مهلت پرداخت هزینه سفر سه ساعت بعد از ثبت نام قطعی می باشد و افرادی که هزینه سفر را در مهلت یادشده پرداخت کنند به صورت روزانه در ساعت های ۱۰، ۱۴و ۱۸ از کاروان حذف می‌شود.

به گزارش فارس، هزینه سفر نوروزی سوریه نیز همزمان با آغاز ثبت‌نام قطعی برای متقاضیان مشخص خواهد شد. اکنون هزینه این سفر از حدود هشت میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان برای سفرهای سه تا هفت روزه است.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین