عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
از سوی روابط عمومی آستان مقدس اعلام شد:
مراسم عزاداری حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام شهادت امام کاظم علیه السلام شامل سخنرانی و مداحی شب و شام شهادت و برپایی دسته عزای خادمان و زائران در صبح شهادت خواهد بود.

عقیق:مراسم عزاداری شهادت باب الحوائج حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام در حرم مطهر بانوی کرامت از سوی روابط عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

بر اساس این گزارش: شنبه ۷ اسفند بعد از نماز عشاء مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی حسن شالبافان و مهدی لیثی برگزار و این مراسم از شبکه استانی قم و صفحات اختصاصی آستان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ به صورت زنده منعکس می‌شود.

در صبح سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام، دسته عزای خادمان و زائران حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها رأس ساعت ۹ از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به طرف حرم مطهر بانوی کرامت حرکت خواهد کرد.

در ظهر روز شهادت نیز قبل از نماز ظهر حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد سخنرانی خواهد داشت و عباس حیدرزاده به مداحی می‌پردازد.

در شام شهادت امام کاظم علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی و مداحی مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار و این مراسم نیز از شبکه استانی قم و شبکه‌های اجتماعی آستان به نشانی @astanqom به صورت زنده منعکس می‌شود.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین