عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۵۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
به همت گروه جهادی هیئت نورالرضا صورت گرفت:
گروه جهادی هیئت نورالرضا (ع) که در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول کارهای جهادی و خدمت‌رسانی است، پنجمین مدرسه را نیز در این منطقه افتتاح کرد.

عقیق:گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) در روستاهای جنوب استان کرمان مشغول کارهای جهادی و خدمت‌رسانی در راستای بازسازی منازل و مدارس کپری این مناطق است. این گروه از سال ۹۲  منطقه محرومی در ۸۰ کیلومتری شهرستان جیرفت در استان کرمان به نام اسماعیلی را شناسایی کرد که مردم این مناطق فوق‌العاده محروم و ۶۰ درصد آنها کپرنشین هستند.

در طول سال گروه جهادی این هیأت که متشکل از ۸۰ نفر بچه هیأتی‌ها هستند، طی دو بازه زمانی ۱۵ روزه در تابستان و ایام منتهی به عید نوروز در این منطقه حاضر می‌شویم و در روستاهای مختلف این منطقه به اجرای برنامه‌های عمرانی و فرهنگی می‌پردازیم.

ساخت ۴۳ خانه برای کپرنشین‌ها

محمود مدینه نگاه گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) در گفت‌وگویی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این گروه جهادی گفت: الحمدلله تاکنون ۴۳ خانه برای خانواده‌های کپرنشین این روستا ساخته شده است، ۴ مدرسه و ۲ مسجد نیز تاکنون بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه تابستان امسال روند احداث مدرسه‌ای ۴ کلاس را برای دانش‌آموزان این منطقه آغاز کردیم گفت: دانش‌آموزان یکی از این روستاها در مدرسه‌ای چادری مشغول به تحصیل بودند که در اردوهای جهادی خود عزم ساخت مدرسه برای آن‌ها را کردیم که الحمدلله امروز پنجم بهمن‌ماه و همزمان با ایام میلاد حضرت زهرا(س) موفق به افتتاح آن شدیم. این مدرسه با ۴۸۰ میلیون تومان هزینه که تماماً کمک مردمی بوده است، احداث شد.

بیانات رهبری عزم ما را بیشتر کرد

مدینه‌نگاه با بیان اینکه در این گروه جهادی طلاب و روحانیون نیز حضور دارند، افزود: بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار مداحان که تائیدی براقدامات جهادی هیأت‌ها بود و فرمودند: هیأت خاستگاه چنین اقداماتی برای کمک به مردم است، عزم و برنامه‌های ما بیشتر شد ان شاء الله بتوانیم در لبیک‌گویی به این بیانات همچون گذشته فعال باشیم.

مسئول گروه جهادی هیأت نورالرضا (ع) گفت: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۲۱۹۸ به نام این گروه جهادی واریز کنند و برای ارتباط با ما نیز می‌توانند شماره تماس ۰۹۱۲۶۰۳۸۷۱۰ را شماره‌گیری کنند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین