عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
در آستانه سالگرد ایام شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) نرم‌افزار پیشوای صداقت در خراسان رضوی تولید شد.

عقیق: کارشناس مسئول امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نرم‌افزار پیشوای صداقت به تعداد هزار و 100 عدد به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان تولید شد و در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بین زائران و مجاوران توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس‌علی فاطمی افزود: نرم‌افزار پیشوای صداقت شامل 14 بخش و مشتمل بر موضوعاتی چون ولادت، زندگی و فضائل اخلاقی و سیره ، شاگردان و سخنان امام جعفر صادق(ع) است.

وی گفت: نماهنگ‌های مرتبط با شخصیت امام جعفر صادق(ع)، هفت داستان از زندگی این امام، سخنرانی‌های متعدد با موضوع سیره جعفری، زیارت‌نامه امام جعفر صادق(ع)، مداحی‌ها و عزاداری‌های مرتبط با امام ششم شیعیان و تصاویر بقیع از دیگر بخش های این نرم‌افزار است.

کارشناس مسئول امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی افزود: این نرم افزار بعد از نرم‌افزار میزان رای ملت، لوح فشرده نجوا ویژه ماه مبارک رمضان، سومین سومین نرم افزار تولید شده واحد فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان در امسال است و تولید پنج نرم‌افزار دیگر در موضوعات غدیر، امام رضا(ع)، پیامبر اکرم(ص)، محرم و صفر و اربعین حسینی تا پایان سال از برنامه های در دست اجرای واحد فرهنگی این سازمان تا پایان سال است.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین