عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۶۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
زندگینامه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمود آبادی با عنوان «به سوی ابدیت»به چاپ سوم رسید.

عقیق"«به سوی ابدیت» زندگینامه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمود آبادی که توسط مؤسسه فرهنگی آموزشی یاران علم و به قلم زینب بیش‌بهار منتشر شده بود به چاپ سوم رسید.

این کتاب، سرگذشت سرلشکر شهید محمود آبادی از شاگردان و نزدیکان شهید محراب آیت‌الله دستغیب و از جوانان انقلابی شیراز است که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) در مقابل گروه‌های تکفیری دوشادوش سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین همدانی در سوریه و عراق به مجاهدت پرداخت.

او با شروع دفاع مقدس عازم جبهه‌های غرب و جنوب شد و در لشکر ۱۹ فجر و تیپ مستقل ۳۵ امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسؤول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل به دفاع از کشور پرداخت و بارها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

مسؤولیت آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، مؤسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرماندهی قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور و فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور از جمله عرصه‌های خدمت همرزم سردار سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس بود.

این در حالی است که مؤسسه فرهنگی آموزشی یاران علم علاوه بر فعالیت‌های تعلیم و تربیتی و جهادی در مناطق محروم از جمله تأسیس اولین  و تنها مدرسه روستایی غیر دولتی رایگان تهران و رسیدگی به آموزش دانش‌آموزان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اقدام  به نگارش کتاب‌هایی در پنج عنوان کرده است.

کتاب‌های «یاران علم» زندگینامه نخبگان علمی و آموزشی کشور، «مریدان علم» زندگینامه خیرین مدرسه ساز کشور، «همراهان علم» زندگینامه مؤسسان توانمند و متعهد مدارس و مراکز غیر دولتی، «راویان علم» زندگینامه پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و «حافظان علم» زندگینامه ایثارگران عرصه علم و دانش از دیگر آثار منتشر شده از سوی موسسه فرهنگی آموزشی یاران علم است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین