عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
به همت انتشارات انقلاب اسلامی؛
ویرایش جدید کتاب پاسخ به پرسش‌های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت الله خامنه‌ای‌ (مدّظلّه‌العالی) به همت انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.

عقیق:ویرایش جدید کتاب پاسخ به پرسش‌های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالی‌قدر حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) به همت انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب «اجوبة الإستفتائات» مشتمل بر پرسش و پاسخ‌های شرعی است که بر اساس فتاوای فقهی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) تنظیم و تدوین گردیده است.

این کتاب حاوی ۲۱۱۸ استفتاء است که در ابواب فقهی گوناگونی از جمله: تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، معاملات، موسیقی، وقف و بسیاری از موضوعات روز و مبتلابه دیگر تنظیم گردیده است.

از جهت گستردگی و تنوّع مسائل شرعی در موضوعات مختلف می‌توان این اثر را کامل‌ترین کتاب فقهی معظّم له در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی برشمرد.

چاپ ۱۳ ام این کتاب علاوه بر بروزرسانی فتاوا و اعمال برخی اصلاحات محتوایی، با قطع، طرح جلد و صفحه آرایی جدید به زیور طبع آراسته گردیده است.

کتاب حاضر، در ۶۴۷ صفحه و با شمارگان ۵ هزار جلد در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

مقلدان معظم له می‌توانند ویرایش جدید کتاب «اجوبة الاستفتائات» را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و همچنین از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس www.book.khamenei.ir تهیه نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین