عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
بازهم نوآوری در نماز جمعه تبریز:
تجلیل از نخبگان در نماز جمعه تبریز و تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در زمان آلودگی هوای تبریز و حالا اداره نماز جمعه توسط دانش‌آموزان بشدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته است.

عقیق:رفتارهای حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز در ایام‌ مختلف خبرساز می‌شود.

دانش‌آموزان اداره نماز جمعه را برعهده گرفتند

تجلیل از نخبگان در نماز جمعه و پیگیری مسائل خبرنگاران، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در زمان آلودگی هوای تبریز، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز برخی رفتارهای این امام جمعه است که بشدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته است.

نماز جمعه این هفته مصادف با ایام‌الله 13 آبان بود و تمام برنامه‌های مصلای شهر تبریز در نماز جمعه اخیر این شهر بر عهده دانش‌آموزان قرار گرفته بود. از اجرای برنامه تا اذان و تکبیر را دانش‌آموزان تبریزی برعهده گرفتند تا  اقدام متفاوت دیگری در پرونده حجت‌الاسلام آل‌هاشم ثبت شود.

آل هاشم 59 ساله و فرزند روحانی معروف و بنام تبریزی، آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم است. وی 11 خرداد 1396  با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی منصوب شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین