عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
مداحان، چاوشی‌خوانان، محققان، گرو‌ه‌های تواشیح و مبتهلان کشور ۲۷۹ اثر را به دبیرخانه جشنواره سراسری مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی ارسال کردند.

عقیق: مسئول دبیرخانه جشنواره ملی مدیحه‎سرایی و چاوشی‌خوانی رضوی با اعلام این خبر گفت: دوره هشتم این جشنواره با استقبال گروه‌های مختلف تواشیح، مبتهلین، مداحان، چاوشی‌خوانان، محققان و پژوهشگران در سراسر کشور همراه بوده و با توجه به درخواست‌های مکرر شرکت‌کنندگان و متقاضیان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در دو نوبت تمدید شده است.

سعید نوریان با بیان اینکه در مجموع، 581 نفر با 279 اثر در بخشهای مختلف در این جشنواره شرکت کرده اند، افزود: گزینش آثار برتر برای حضور در مرحله پایانی آغاز شده است و در نهایت 10 تا 12 گروه تواشیح، ابتهال و چاووشی خوانی و 25 مداح در مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به استقبال شایسته محققان و پژوهشگران حوزه فرهنگ منور رضوی از بخش مقالات پژوهشی این دوره از جشنواره نیز گفت: 38 مقاله پژوهشی توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و محققان از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است که در نهایت از صاحبان 5 اثر برتر در آیین اختتامیه جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.


منبع:تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین