عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
با عنوان "دلدادگی":
در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از مجموعه آثار نغماتی و مدیحه سرایی با عنوان«دلدادگی» با موضوع اربعین رونمایی شد.

عقیق: طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین مجموعه دلدادگی شامل آثار تواشیح و مدیحه‌سرایی با موضوع اربعین رونمایی شد.

سیدمحمد موجانی مسئول کارگروه قرآنی ستاد اربعین در گفت‌وگویی درباره این آلبوم گفت: این آلبوم آثار گروه‌هایی از جمله بیان تهران، سیره النبی مشهد، طارق تبریز، فلق اصفهان، محراب تهران و معراج قم است که به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو و ترکی با موضوع اربعین اجرا شده است.

وی ادامه داد: در تولید آثار این مجموعه خصوصاً آثار به زبان‌های غیر فارسی تمرکز و دقت فراوانی درخصوص رعایت لهجه اصلی این زبان‌ها شده است و با حساسیت بسیار بالایی قطعات انگلیسی، عربی، اردو و ترکی ضبط و تنظیم شده است.

موجانی درخصوص هزینه‌های تولید این آثار گفت: برآورد هزینه تولید این مجموعه فاخر در حدود ۱۲۰ میلیون تومان بود که با نظر فرهنگی اعضای محترم گروه‌های هنرمند این مجموعه با هزینه ۲۰ میلیون تومانی این مجموعه تهیه و منتشر شد.

در ادامه اثر عقیق که یکی از آثار منتشر شده در این آلبوم است، تقدیم می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین