عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
با شروع ماه محرم سفارشات چاپ بنر ترافیکی سنگین خواهند داشت؛ چرا که بسیاری از هیئت‌ها و مساجد به جای پرچم و کتیبه از بنرها برای نصب در خیابان و فضای باز استفاده می‌کنند.

عقیق:با شروع ماه محرم سفارشات چاپ بنر ترافیکی سنگین خواهند داشت؛ چرا که بسیاری از هیئت‌ها و مساجد به جای پرچم و کتیبه از بنرها برای نصب در خیابان و فضای باز استفاده می‌کنند. از آنجا که بنرها به طور کامل در برابر آب یا گرمای شدید هوا مقاوم هستند، چاپ بنر برای نصب در فضای باز هوشمندانه‌ترین انتخاب خواهد بود. خریداری کردن بنر برای ایام عزاداری نسبت به خرید کتیبه‌های پارچه‌ای مزیت‌های فوق العاده‌ای نیز دارد که در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

افزون بر این اگر مساجد و هیئت‌های عزاداری مایلند تجهیزات و پرچم‌های پنری خود را به موقع تحویل بگیرند، لازم است قبل از شروع محرم و صفر سفارش چاپ بنر بدهند. مسلماً اگر لوازم و تجهیزات سیاه‌پوش کردن خیابان و مسجد زودتر از موعد حاضر باشد، هیئت‌ها به صورت منظم و اصولی آماده پذیرایی عزاداران حسینی خواهند بود، اما آیا می‌دانید چاپ بنر ویژه محرم در کدام مرکز چاپ باکیفیت انجام می‌شود؟ ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا پاسخ سؤالات خود را بیابید.

مزایای چاپ بنر برای ایام عزاداری ماه محرم

چاپ بنر یک امکان ویزه است که افراد در مشاغل مختلف نیز از آن برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند، این فرآیند توسط دستگاه‌های پیشرفته و در مراکز چاپ دیجیتال سطح کشور انجام می‌شود. از آنجا که در ماه محرم و صرف هیئت‌های مختلفی در سط شهرها و استان‌ها اقدام به برگزاری مراسم عزاداری می‌کنند، لازم است با استفاده از نصب بنر در سطح شهر به مردم اطلاع رسانی نمایند. از طرفی سیاه پوش کردن شهرها و روستاها در ایام محرم از مستحبات به شمار می‌رود، برخی از مهم‌ترین مزایای چاپ بنر ویژه محرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بعضی از افراد بر این باورند که خرید کتیبه‌های پارچه‌ای بهتر از چاپ بنر است، در حالی که اگر کتیبه‌های پارچه‌ای در هوای آزاد نصب شوند با نور آفتاب کمرنگ شده و با بارش باران ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهند. در مقابل بنرها از جنس‌های سفره‌ای هستند و آب باران را سُر می‌دهند، همچنین در برابر نور آفتاب خیلی دیر رنگ عوض می‌کنند. بنابراین با توجه به این که ایام عزاداری در حدود دو ماه است چاپ بنر با کیفیت گزینه‌ی بهتری محسوب می‌شود.
  2. چاپ کردن بنر یک فرآیند ساده ولی خاص است که افراد به صورت مستقیم می‌توانند بر روی چاپ آن نظارت داشته باشند، در واقع انتخاب طرح و تعیین کیفیت نوع چاپ بستگی به نظر شخصی سفارش دهنده خواهد داشت.
  3. فرآیند چاپ بنر با سرعت بالا انجام می‌شود و بر اساس توانایی مراکز چاپ حتی یک روزه هم قابل تحویل می‌باشند، بنابراین چاپ کردن بنر انتخاب سریع‌تری محسوب می‌شود.

چاپ بنر با کیفیت چه اهمیتی دارد؟

بدون شک افراد از مراکز چاپ دیجیتال انتظار دارند که بنرهای محرمی را با بالاترین کیفیت ممکن به ایشان تحویل دهند؛ چرا که مخاطبان و مردم شهر جذب تصاویر باکیفیت شده و به حضور در مراسمات ترغیب می‌شوند. از طرفی برخی از گروه‌های مذهبی در ایام عزاداری سیدالشهدا علیه السلام اقدام به راه اندازی ایستگاه صلواتی می‌کنند و برای دیزاین ایستگاه خود نیاز به چاپ بنر با کیفیت بالا دارند تا افراد و رهگذران را به حضور در ایستگاه جذب نماید. به علاوه اگر کیفیت بنرهای چاپ شده بالا باشد، می‌توان از آن برای سال‌های بعد هم استفاده کرد و این حرکت در واقع یک تیر و دو نشان است.

کیفیت بنرها بستگی به طراحی که تصاویر را آماده می‌کند، دستگاه چاپ بنر و اپراتوری دارد که برای چاپ پشت دستگاه قرار می‌گیرد. بنابراین می‌بایست به دنبال یک مرکز چاپ حرفه‌ای باشید که مشتریان از خدمات آن مجموعه رضایت کامل داشته باشند، یک مرکز چاپ ماهر ضمن معرفی متریال چاپ مختلف به شما این امکان را می‌دهد که خودتان کیفیت را تعیین کنید.

قیمت چاپ بنر چگونه تعیین می‌شود؟

عموماً قیمت چاپ بنر به همراه طراحی به مشتریان اعلام می‌شود تا بتوانند برای سفارش اقدام نمایند، عامل مهمی که باعث تغییر در قیمت چاپ می‌شود در واقع متریال انتخابی مشتری است. امروزه برای چاپ از بنرهای خارجی چینی یا ایرانی استفاده می‌شود، که مسلماً متریال خارجی گران‌تر از تولیدات داخل کشور خواهد بود. البته ممکن است برخی از افراد تصور کنند کیفیت بنرهای ایرانی از چینی پایین‌تر است و بدون تحقیق متریال خارجی را انتخاب کنند. این در حالی است که بنرهای ایرانی دارای بافت‌های ریز بوده که چاپ بر روی آن بسیار زیباتر خواهد شد و امروزه مراکز چاپ دیجیتال مختلفی از بنرهای ایرانی استفاده می‌کنند. قیمت چاپ بنر بر روی متریال ایرانی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و عموماً با عنوان چاپ بنر ارزان شناخته می‌شود، البته ناگفته نماند که طراحان گرافیک فعال در این زمینه کیفیت و دوام بنر ایرانی را تائید می‌کنند.

چاپ آنلاین بنر با مرکز چاپ مدرن یاس

چاپ مدرن یاس دقیقاً همان مجموعه‌ای است که برای چاپ بنر متریال ایرانی را مورد استفاده قرار می‌دهد و آن را تمام و کمال تأیید و ضمانت می‌نماید. اگر به دنبال یک مرکز چاپ دیجیتال هستید که چاپ بنر ارزان قیمت، اما با کیفیت داشته باشد چاپ مدرن یاس بهترین انتخاب خواهد بود. این مجموعه با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و ماهر در زمینه طراحی و اجرا بهترین مرجع برای چاپ بنر ویژه محرم به شمار می‌رود. شما می‌توایند از همین حالا برای درخواست چاپ  ثبت سفارش اقدام کنید تا سفارشات در زمان مشخص و سریع حاضر شود، همچنین نیازی نیست که برای ثبت سفارش به صورت حضوری به دفتر این مجموعه مراجعه کنید. چاپ آنلاین بنر یکی از خدمات ویژه‌ی مجموعه‌ی مدرن یاس است که این امکان را ایجاد می‌کند تا افراد از سراسر ایران به راحتی بنر خاص خود را سفارش دهند.

بنابراین برای استفاده از خدمات این مجموعه هیچ محدودیتی وجود ندارد و مساجد و هیت‌ها با هر توان مالی که باشند می‌توانند از خدمات چاپ نبر ارزان مرکز چاپ مدرن یاس استفاده کنند. برای مشاهده‌ی نمونه‌ کارهای این مرکز چاپ به راحتی می‌توانید وارد وبسایت شوید و برای دریافت پاسخ سؤالات ذهنی خود از طریق واتس آپ یا شماره تماس با کارشناسان چاپ مدرن یاس ارتباط بگیرید. لازم به ذکر است این مجموعه در زمینه چاپ استیکر ، چاپ مش ، بنر تسلیت نیز فعالیت گسترده ای دارد .

تمام تلاش مجموعه چاپ مدرن یاس بر این است که نیاز های هیئت ها و مساجد در زمینه چاپ و تبلیغات  را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت بر طرف نماید . 

سخن پایانی با شما

اهمیت اقامه‌ی عزا برای شهدای عاشورا به حدی زیاد است که به هیچ وجه نباید در برگزاری مراسمات کم‌کاری شود، بنابراین برای برگزاری مراسمات پر شور حسینی از همین حالا با کمک مجموعه چاپ مدرن یاس سفارشات چاپ بنر خود را ثبت کنید. بدون شک کیفیت طراحی و چاپ این مجموعه می‌تواند تمامی هیئت‌ها و مساجد کشور را به خود جذب کند.

برای ارتباط با این مجموعه میتوانید با شماره تماس 33713374-021 تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس print-modernyas.ir مراجعه نمایید . 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین