عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۱۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
با صدور بیانیه ای اعلام شد؛
هیئت‌های جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام همزمان با فرا رسیدن سالروز عید سعید غدیر با صدور بیانیه ای اعلام آمادگی خود را برای کمک به رفع مشکلات خوزستان اعلام کردند.

عقیق:هیئت‌های جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام همزمان با فرا رسیدن سالروز عید سعید غدیر با صدور بیانیه ای اعلام آمادگی خود را برای کمک به رفع مشکلات خوزستان اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:

جوانان عاشورایی هیئت‌های رزمندگان اسلام با تلاش پیگیر و مجدانه خویش در تکثیر و تعالی حرکت‌های جهادی خود، از هیچ اقدامی در جهت محرومیت‌زدایی در کشور، به‌ویژه کمک در رفع مشکلات استان دلاورخیز، وفادار، مؤمن و انقلابی خوزستان فروگذار نکرده، آمادگی خویش را برای حضور در میدان‌های نیاز و عرصه‌‏های خطر اعلام می‌دارد.

خدای متعال بار عظیم امامت و ولایت را پس از ۱۴ امتحان سخت و طاقت فرسا بر دوش جوان رشید اسلام و دست پرورده رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، یعنی امیرالمؤمنین، علی بن ابیطالب (علیه السلام) نهاد و بدینسان تکلیف جوانان پرورش یافته بوستان ولایت در رشد و تعالی و مدیریت در همه حوزه‌های حاکمیت مشخص کرد و اینک ما با همه توان در جهاد علمی، معنوی، اقتصادی، استقلال که در بیانیه گام دوم انقلاب به تصریح آمده، فرمان امام مسلمین را با جان و دل امتثال می‌نمائیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین