عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
به منظور گفتگوی مستقیم با مردم؛
در پی بروز بحران آبی در خوزستان قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی به اهواز رفت تا ضمن بررسی وضعیت میدانی، نسبت به قدردانی و پشتیبانی از اقدامات مبلغان جهادی اقدام نماید.

عقیق:حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی در پی بروز بحران آبی در خوزستان به اهواز رفت تا ضمن بررسی وضعیت میدانی، نسبت به قدردانی و پشتیبانی از اقدامات مبلغان جهادی اقدام نماید. وی هدف از این سفر را تقویت حلقه‌های میانی و ارتقای سازماندهی شبکه مبلغان مردمی دانست و گفت: روایت رنج مردم خوزستان و پیگیری مطالبات به حق عشایر مقاوم این خطه ولایی، وظیفه عموم طلاب و مبلغان دینی است و مساجد و هیأت مذهبی تا رفع بحران در کنار مردم خواهند ایستاد.

وی افزود: گفتگوی مستقیم با مردم و سران عشایر و تلاش برای گره‌گشایی و پیدا کردن راه‌حل‌های مناسب برای مسائل پیش‌آمده راهبرد اساسی دستگاه تبلیغی در این استان است.

شایان ذکر است در این سفر مرکز عملیات رسانه نهضت تبلیغات اسلامی افتتاح خواهد شد و عملیات افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت شبکه امامت در مناطق محروم و حاشیه‌نشین به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی با اعتبار یک میلیارد تومان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
0
0
خيلى زود رفتى!!
الان موقع تقسيم امتيازه
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین