عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
حاج‌ اکبر بازوبند در گفت و گو با عقیق:
مردم نسبت به موضوعات روز کشور آگاه هستند و می دانند در عرصه های مختلف چه واکنشی انجام دهند و چگونه عمل کنند . ملت ایران هیچ وقت کاری نمی کنند که دشمن شاد شوند. مردم خوب می دانند که دشمنان اسلام چشمشان به انتخابات ایران دوخته شده است.

عقیق:مردم نسبت به موضوعات روز کشور آگاه هستند و می دانند در عرصه های مختلف چه واکنشی انجام دهند و چگونه عمل کنند . ملت ایران هیچ وقت کاری نمی کنند که دشمن شاد شوند. مردم خوب می دانند که دشمنان اسلام چشمشان به انتخابات ایران دوخته شده است. به همین دلیل با جدیت پای مصلحت کشور ایستاده اند و در انتخابات با عقلانیت شرکت می کنند. انتخابات همانند تمام عرصه ها حساس است و باید در آن براساس تفکر و تحقیق عمل کرد.»

این پیرغلام اهل بیت(ع) درباره ملاک های انتخاب فرد اصلح می گوید: «انتخابات همچون دفاع مقدس برای کشور بسیار سرنوشت ساز و مهم است. چون عرصه انتخابات به همان اندازه اهمیت دارد که دفاع از کشور ارزشمند است. به همین دلیل باید در میدان حاضر بود و فرد درستی را انتخاب کرد. فردی که حرف حساب می زند و در عملکردش خدا را در نظر می گیرد بدون شک فرد مناسبی برای ریاست جمهوری است. عملکردی که مبتنی بر رضای خدا باشد حتما مصلحت مردم هم در آن است. چون رضای خدا در رضایت بنده قرار دارد.»

بازوبند دقت در گزینش فرد اصلح توسط مردم مهم می داند و می افزاید: «بیانات مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح کمک کننده است. اینکه به حرفهای ایشان توجه کنیم و براساس آن عمل کنیم بسیار اهمیت دارد. نقش مقام معظم رهبری همچون پدری آگاه برای جامعه است که توجه به صحبتهایشان می تواند برای کشور تحول و سرنوشت درخشانی را رقم بزند.»

این پیشکسوت عرصه ستایشگری تصریح می کند: «ما ملت امام حسین(ع) هستیم و تمام روند زندگیمان بر همین اساس است. یعنی دلاورانه در تمام عرصه ها حضور داریم و جانمان را در راه حق فدا خواهیم کرد. چنین ملتی همیشه آگاهانه زندگی می کند و در سخت ترین شرایط توکل به خدا را فراموش نمی کند.»

او خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری می گوید: « نامزدهای انتخاباتی و همچنین رئیس جمهوری آینده باید همراه و همدل با این مردم شریف باشد تا سخت ترین شرایط را در کنار هم پشت سر بگذاریم. زمانی که با هم باشیم می توانیم پیروز میدان باشیم که تاکنون این چنین بوده است.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین