عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
حاج غلامرضا سازگار در گفت و گو با عقیق:
برای آگاهی از ویژگیهای کاندیدای اصلح باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم. نکاتی که ایشان در سخنرانی هایشان درباره فرد مناسب برای منصب های ریاست جمهوری اسلامی می فرمایند ملاکهای درستی هستند. اینها بهترین راهنمایی برای انتخاب فرد مناسب است.

ملاک درست برای انتخاب ، توصیه های مقام معظم رهبری است / مراقب باشیم دشمن را شاد نکنیمعقیق: انتخابات عرصه سیاسی و سرنوشت ساز کشور محسوب می شود که ملاک گزینش فرد اصلح توسط ما در آن بسیار اهمیت است. مسلما فردی با نگرش و عمل انقلابی و جهادی می تواند انتخاب درستی برای منصب ریاست جمهوری و شورای شهر باشد.

حاج «غلامرضا سازگار» مداح و پیرغلام اهل بیت(ع) در گفت و گو با عقیق حضور همه مردم در پای صندوق های رای را یک وظیفه اجتماعی بیان می کند و درباره ملاک های انتخاب یک فرد مناسب توضیح می دهد: «مردم باید در انتخاب حضور داشته باشند. نگاه مردم باید در انتخابات در جهت منافع کشور باشد. نباید این طور قلمداد شود که مردم نگاه سیاسی و انتخاباتی ندارند. این مسئله باعث خوشحالی دشمن می شود. اگر خدا نکرده کاری کنیم که باعث خوشنودی دشمن شود قطعا مسیر حرکت مان اشتباه بوده است. البته مردم ما همیشه آگاهانه در صحنه حضور دارند و صلاح خود و کشور را بهتر از هرکسی می دانند. همچنین اجازه دخالت در امور کشور را به هیچ بیگانه ای نمی دهند. این مسئله در تاریخ ثابت شده است.»

این شاعر با سابقه اهل بیت با تاکید بر اینکه عملکرد هر فرد در دوره های مدیریتی می تواند نشانگر ویژگی های آن فرد باشد می افزاید: «برای آگاهی از ویژگی های کاندیدای اصلح باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم. نکاتی که ایشان در سخنرانی هایشان درباره فرد مناسب برای منصب های ریاست جمهوری اسلامی می فرمایند ملاک های درستی هستند. اینها بهترین راهنمایی برای انتخاب فرد مناسب است.»

این پیشکسوت عرصه ستایشگری نقش جامعه هیئتی را در عرصه انتخابات و آگاهی دادن به جامعه پر اهمیت می داند و می گوید: «تک تک افراد جامعه ما با عشق به اهل بیت(ع) و به ویژه امام حسین(ع) زندگی می کنند. مردم از ائمه اطهار(ع) الگو می گیرند و براساس آن عمل می کنند. مردم با این نگرش در تمام عرصه ها حضور دارند و انتخابات هم یکی از این عرصه ها است. همه باید رای بدهند و رای را برای خدا بدهند. وقتی چنین اتفاقی می افتاد یعنی ملاک مان خدایی شد، در انتخاب مان با عقلانیت بررسی می کنیم و آگاهانه رای درست را در صندوق می اندازیم.»

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین