عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
پیکرهای مطهر 92 شهید تازه تفحص شده که هفته گذشته از مرز شلمچه وارد کشور شدند، به تهران منتقل شدند و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) کاروان شهدا در تهران تشییع می‌شود.

عقیق: پنج‌شنبه هفته گذشته (24 مرداد ماه) پیکرهای مطهر 92 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه وارد کشور شدند که طی دو روز گذشته پیکر این شهدا با بدرقه فرماندهان و کارکنان قرارگاه مقدم جنوب ـ کربلا به راهی تهران شدند.

 
پیکر این شهدای تازه از سفر برگشته به معراج شهدای تهران منتقل شده است؛ مراسم شب وداع و تشییع کاروان شهدا همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران برگزار می‌شود.
 
به گفته اباذر اسدی مسئول روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین، پیکر مطهر شهدا یازده شهریور ماه و همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) از پادگان حر در مسیر خیابان امام خمینی(ره)، خیابان بهشت به مقصد معراج شهدا تشییع می‌شود.
 
وی ادامه داد: بعد از برگزاری مراسم تشییع در یازدهم شهریور، پیکر شهدای مطهر بعد از شناسایی و تجهیز به نقاط مختلف کشور و اوطان این عزیزان منتقل خواهد شد و در صورت عدم تشخیص هویت، به عنوان شهید گمنام در نقاط مختلف کشور آرام خواهند گرفت.
 
این شهدای والامقام در عملیات‌های بدر، خیبر، والفجر 8، کربلای 5 و تک دشمن در سال1367 در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند و بیشتر این شهدای عزیز به همت کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ، در مناطق عملیاتی فاو و جزیره مجنون در عراق تفحص شده‌اند.

منبع: رجانیوز
212009

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین