عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶
اما‌ عصر همان روز او به همراه دوستانش برای تفریح،‌ به ورزشگاه رفت تا فوتبال بازی کند اما در حالی که بازی می کرد،‌ ناگهان زمین افتاد و از دنیا رفت.

عقیق:  اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که یک مرد فیلیپینی که از چند سال پیش در عربستان اقامت داشته و به عنوان یک کارمند در یکی از شرکت های سعودی کار می کرد،‌ به تازگی تصمیم گرفته بود مسلمان شود.گفته می شود اما او چند ساعت قبل از حضور در مسجد مورد نظرش و گفتن عبارت "أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أن محمد رسول الله" و مسلمان شدن، از دنیا رفت.

رسانه های سعودی در این باره نوشتند: او چندین ماه در مورد دین مبین اسلام تحقیق کرده و با برخی از شیوخ و مبلغین مشورت کرده بود و در نهایت پنج شنبه هفته گذشته تصمیمش را گرفت و به امام جماعت یکی از مساجد نزدیک خانه اش گفته بود که فردا صبح (جمعه) در مسجد حضور می یابد تا مسلمان شود.

این رسانه ها افزودند: اما‌ عصر همان روز او به همراه دوستانش برای تفریح،‌ به ورزشگاه رفت تا فوتبال بازی کند اما در حالی که بازی می کرد،‌ ناگهان زمین افتاد و از دنیا رفت.

رسانه های عربستانی در ادامه نوشتند:‌ بعد از انتقال پیکر وی به پزشک قانونی مشخص شد که هیجان بیش از حد،‌ موجب سکته قلبی او شده و متأسفانه قبل از اینکه توفیق مسلمان شدن را کسب کند،‌ دار فانی را وداع گفت.


منبع: شیعه آنلاین

211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین