عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
جانشین کانون و مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر تهران گفت: طرح مهمان کریم (ویژه ماه مبارک رمضان) با اهدای ۴۰۰ بسته غذایی به ایتام و نیازمندان منطقه ۱۰ تهران و دیگر شهرهای کشور اجرایی شد.

عقیق:سیدمهدی سیدبابایی، جانشین کانون و مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: این کانون ۱۲ سال است که به صورت مستمر کمک‌رسانی و رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند را در دستور کار داشته است و از ۲۴ خانواده زیر پوشش، این کمک‌رسانی‌ها آغاز شد که امروز به بیش از ۲۰۰ خانواده رسیده و به صورت مستمر خدمات ما را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مقاطع زمانی ما برای کمک به نیازمندان آستانه ماه رمضان است، گفت: در این راستا، طرح مهمان کریم (ویژه ماه مبارک رمضان) با هدف رسیدگی به فقر معیشتی، تربیتی و اجتماعی ایتام و نیازمندان بزرگوار و رونق‌بخشی به سفره‌های افطار و سحر این عزیزان برنامه‌ریزی و اجرایی شد. 

سیدبابایی افزود: در این طرح با اهدای بیش از ۴۰۰ بسته غذایی به ایتام و نیازمندان منطقه ۱۰ تهران و دیگر شهرهای کشور بنا داریم به نیازمندان کمک‌رسانی کنیم که روز گذشته بسته‌بندی این اقلام در مجتمع فرهنگی بصیر با اجرای هادی صلح جو و با حضور مسئولین کشوری و لشکری و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چهره‌های نام‌آشنای هنری و ورزشی کشور و فعالان فرهنگی خارجی همچون سردار دهقان وزیر دفاع سابق، اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار حسین الله‌کرم، فرزند شهید صیاد شیرازی، رباطی شهردار منطقه ۱۰ تهران ، بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور، رکن آبادی رئیس امور زنان و کودکان مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام، مرضیه هاشمی خبرنگار پرس تی وی، حوا باری مدیر موسسه الکوثر کشور گینه و همسر شهید اعطایی از شهدای مدافع برگزار شد.


حجت‌الاسلام ناصری رئیس مجتمع بصیر

جانشین کانون و مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر تهران افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام ناصری رئیس مجتمع بصیر سخنرانی داشت که در بخشی از آن گفت: «گاهی برخی از دوستان می‌پرسند که: بهتر نیست که کمک‌ها و انفاق‌ها مثل امام علی علیه السلام، پنهانی صورت گیرد تا از ریا دور باشد؟ در دین ما هم به انفاق پنهانی و هم آشکار دعوت شده‌ایم. در شرایطی که دشمن سعی می‌کند مردم و روحانیت را نسبت به شرایط سخت اقتصادی جامعه بی‌تفاوت نشان دهد، باید آشکار انفاق کرد تا نقشه آن‌ها خنثی شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: این بسته‌های ارزاق از امروز میان نیازمندان سطح کشور که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین