عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: دشمن درشبکه های ماهواره ای، سایت ها و فضای مجازی انواع شبهه و دروغ و تهمت را بیان و منتشر می نماید و چون نظارتی هم نیست به راحتی می تواند موفق شود.

عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی موضوع تبلیغ را در شرائط موجود مهمترین وظیفه دانسته و گفتند:امروز تبلیغات درعرصه ها  و جنبه های مختلف و متفاوت بارقابت سنگین دردنیا انجام می شود و باید توجه داشت که این تبلیغات اثر گذار است.

این مرجع تقلید خواستار فراهم کردن بستر برای هجرت طلاب به شهرها و رستاها و استقرار در آنجا شدند و افزودند: وقتی بعضی ازطلاب تاحدی که بتوانند احتیاجات مردم را برطرف کنند و از حیث علمی و تهذیب و اخلاق به مراحلی دست پیداکردن و بنای اجتهادهم ندارند، باید برایشان موقعیت فراهم کرد تا به شهرها و رستاها بروند و احتیاجاتی که مربوط به روحانیت است برطرف نمایند و سیره بزرگان ما را ادامه دهند و در کنار مردم و بامردم باشند.

ایشان حملات دشمن درشبکه های ماهواره ای، سایت ها و فضای مجازی را شدید دانسته و بیان کردند: انواع شبهه و دروغ و تهمت را بیان می کنند و منتشر می نمایند و چون نظارتی هم نیست به راحتی می توانند موفق شوند.بنابراین، سازمان تبلیغات و دستگاهای فرهنگی باید هرچه سریع تربا استفاده از نخبگان و افراد متخصص شبهات را رصد و با استدلال پاسخ دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی نظارت برهیئت ها را از وظائف دیگر این سازمان دانسته و گفتند: بایدهیئت ها با شکل منسجم و بیان حقایق تاریخ و بهره مندی از مقاتل معتبر فعالیت کنند.

ایشان عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی رامثبت ارزیابی کرده و خواستار حل مشکلات تبلیغی و فرهنگی شدند.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدارحجت الاسلام والمسلمین قمی گزارشی از فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین