عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۳۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

آژانس مسافرتی NPK در سال 1399 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. حالا این آژانس مسافرتی یکی از مهمترین موسسات فعال در زمینه سیر و سفر است و به عنوان مجری مستقیم تور اروپا شناخته می شود. شاید اگر زیاد به سفر علاقه مند نباشید یا به شخصه تا به امروز برای خرید تور مسافرتی اقدام نکرده باشید با عبارت مجری مستقیم تور آشنایی نداشته باشید. با وجود این که مجری مستقیم تور یک عبارت ساده است و از همه واژگان آن معنای مشخصی برداشت می شود ولی تفاوت بزرگی را نشان می دهد که همین تفاوت آژانس مسافرتی NPK را از سایر همنظیرانش متمایز می کند. با این تفاسیر بهتر است که ابتدا با مجری مستقیم تور آشنا شویم و سپس از مزایا و امکانات سفر با NPK بگویم.

آشنایی با مجری مستقیم تور

وقتی مسافر قصد سفر می کند به دو صورت کلی می تواند برنامه سفر خود را تنظیم نماید. روش اول این است که بار سفر بسته و خود با استفاده از وسایل نقلیه شخصی یا خرید بلیط اتوبوس و... به مقصد برسد و تمامی مسئولیت های سفر را قبول کند. سفرهایی مانند سفر تهرانی ها به شهرهای شمالی ایران از این دست هستند. نوع دوم این است که مسافران یکبار و یک مبلغ مشخص را به یک آژانس مسافرتی پرداخت می کنند و به اصطلاح یک تور مسافرتی خریداری می کنند و برنامه ریزی سفر خود را به کسانی که در زمینه سیر و سفر ماهر هستند سپرده و فقط از برنامه از قبل تعیین شده لذت می برند.

هر یک از روش های بالا مزایا و طرفداران خاص خود را دارند. حقیقت این است که انتخاب این دو روش در رابطه با ایرانیان تنها در سفرهای داخلی برای مسافران وجود دارد زیرا در سفرهای خارجی بهتر است تور خریداری شود؛ برای مثال بهتر است تور ایتالیا را از یک مجری مستقیم تور ایتالیا بخرید تا یک بلیط به مقصد یکی از شهرهای ایتالیا خریداری کرده و به مقصد برسید. دلیل این موضوع حضور مفید آژانس های مسافرتی است که سبب می شود هزینه تورها برای مسافر مقرون به صرفه تر شود. این موضوع در رابطه با تورهای داخلی لوکس مانند تور کیش و قشم و... نیز صادق است. در ادامه جزئی تر در رابطه با تاثیر مثبت حضور آژانس های مسافرتی برای مسافران خواهم گفت.

آژانس مسافرتی NPK  مجری مستقیم تور اروپا در ایران

چرا آژانس مسافرتی NPK را برای خرید تور انتخاب می کنند؟

برای آن که مثال واضح تری ذکر کرده باشم، تصور می کنیم که یک مسافر قصد سفر به پاریس را دارد. یک راه این است که برای گرفتن ویزا اقدام کند، بلیط هواپیما بخرد، یک هتل رزرو کند و راهی سفر شود. راه دیگر این است که یک بار هزینه بپردازد که بابت رزرو هواپیما و هتل و اخذ ویزا و ترانسفر و حتی بیمه مسافرتی است. نکته اینجاست که اگر تور را خریداری کند از نظر قیمت هم ارزان تر می شود. اگر به نظر شما این موضوع ممکن نیست می توانید به صورت اینترنتی هر دو راه را امتحان کرده و نتایج را مقایسه کنید.

حالا چرا با وجود این که تورها امکانات بیشتر و متنوعی را به مسافر می دهند قیمت ارزان تری هم دارند؟

موضوع از این قرار است که آژانس های مسافرتی تورها را با تعداد بالا رزرو می کنند و اگر از آنها خرید کنید گویا از یک عمده فروش تور خود را خریده اید به همین دلیل قیمت تور ارزان تر می شود. حالا چرا مسافران برای سفر به پاریس به سراغ مجری مستقیم تور فرانسه یا همان NPK می روند؟

واقعیت این است که تمامی آژانس های مسافرتی تورهای خود را از کارگزار یا مجری مستقیم تور خریداری می کنند و در واقع بسیاری از آژانس ها نقش هماهنگ کننده میان مسافر و خدمات سفر را دارند. تنها کارگزارها و مجریان مسقیم تور هستند که اجازه دارند تورها را به صورت مستقیم ارائه کنند. به عبارتی ساده مسافرهایی که تورهای مسافرتی خود را از مجریان مستقیم خریداری می کنند دست واسطه ها را کوتاه کرده اند و ارزان تر به سفر می روند.

آژانس مسافرتی NPK  مجری مستقیم تور اروپا در ایران

اگر شما هم می خواهید تور مسافرتی خود به مقصد اروپا را با قیمتی مناسب و ارزان تر از همه جا خریداری کنید؛ می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی NPK رفته و از خدمات این آژانس مطلع شوید: https://www.npk.ir/


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین