عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هیأت خادمین فاطمی و گروه جهادی ذیل آن، از ابتدای کرونا تاکنون ۳۶ سری جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند تأمین کرده‌اند.

عقیق:روح‌الله عبداللهی مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا اظهار داشت: این سازمان با همکاری گروه جهادی خادمین فاطمی، ۱۴ جهیزیه کامل و ۱۱۰ بسته اقلام غذایی به نیازمندان اهدا می‌کنند. 

وی افزود: مراسم اهدای این کمک‌ها، امروز یکشنبه ۹ آذرماه در سالن شهید مهتدی در شرق تهران برگزار خواهد شد و این ۱۴ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

عبداللهی تصریح کرد: هیأت خادمین فاطمی وابسته به هیأتی با همین نام است که بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت دارد. این هیأت از ابتدای کرونا وارد میدان شده و در مرحل مختلف اقداماتی در زمینه رفع نیاز نیازمندان و تأمین امکانات مورد نیاز خانواده‌ها داشته است. این هیأت از ابتدای کرونا تاکنون ۲۲ سری جهیزیه داده است و ۱۴ جهزیه نیز امروز توزیع می‌کند.

مسئول اطلاع‌رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: این هیأت ۳۸۰ خانواده را زیر پوشش دارد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین