عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
جهادگران قرارگاه نرجس خاتون امروز سه‌شنبه ۴ آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

عقیق: جهادگران قرارگاه نرجس خاتون امروز سه‌شنبه ۴ آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از کادر درمانی این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه به کرونا هستند، تقدیر و قدردانی کردند.

روح‌الله عبداللهی مسئول اطلاع‌رسانی عملیات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: این جهادگران با اهدای هدایا، گل و شیرینی در سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) از ۶۰ نفر از اعضای کادر درمان تقدیر کردند و حال و هوای شادی را برای آن‌ها ایجاد کردند تا بتوانند در تقویت روحیه آن‌ها اثرگذار باشند.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته کادر درمان بیمارستانی کشور، ۱۰ ماهی است که به صورت فشرده و خستگی ناپذیر مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند که جهادی‌ها تلاش می‌کنند در مناسبت‌های مختلف با اجرای چنین برنامه‌هایی خستگی را از تن آنان دور کنند.

عبداللهی تصریح کرد: هم‌اکنون در موج سوم شیوع ویروس کرونا ۲ هزار نیروی جهادی در ۱۲ بیمارستان تهران ذیل قرارگاه جهادی نرجس خاتون مشغول کمک به کادر درمان هستند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین