عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
درپی درگذشت هوشنگ یاری قاری بین‌المللی قرآن کریم نهاد‌ها و چهره‌های قرآنی کشور با صدور پیام تسلیت به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادند.

واکنش چهره‌ها و نهاد‌های مختلف به درگذشت قاری بین‌المللی قرآنعقیق: درپی درگذشت هوشنگ یاری قاری بین‌المللی قرآن کریم نهاد‌ها و چهره‌های قرآنی کشور با صدور پیام تسلیت به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادند.

در ادامه متن پیام‌ها تقدیم می‌شود

شورای عالی قرآن

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت قاری ممتاز و متخلق کشورمان جناب آقای هوشنگ یاری، جامعه قرآنی کشور را متأثر کرد. این قاری پیشکسوت، تلاش قابل تقدیری در رشد جریان قرائت قرآن در استان کرمانشاه انجام داد و با حضور در محافل داخل و خارج از کشور، افتخارات قرآنی زیادی کسب کرد.

شورای عالی قرآن ضایعه فقدان این عزیز قرآنی را به خانواده محترم ایشان، جامعه قرآنی کشور و قرآنیان استان کرمانشاه تسلیت می‌گوید و غفران الهی را برای آن فقید سعید مسئلت دارد.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم

 

بسم الله الرحمن الرحیم
حضور خانواده ارجمند و گرانقدر مرحوم استاد هوشنگ یاری

 

جامعه قرآنی کشور از شنیدن خبر درگذشت یکی از خادمان و اساتید زحمتکش قرآنی کشور در استان کرمانشاه متأثر شد.
استاد هوشنگ یاری عمر بابرکت خود را در راه ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم سپری و بارها پرچم مقدس ایران اسلامی را در مسابقات متعدد بین‌المللی به احتزاز درآورد و هم اینک جمع نورانی قرآنیان را ترک نموده و در جوار حق تعالی آرام گرفته است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم آن مرحوم، از سوی خود، کارکنان سازمان دارالقرآن الکریم و همه جامعه قرآنی کشور برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل از حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دبیر شورای معارف سیما

انالله و اناالیه راجعون
حنجره‌هایی از جنس آسمان، آیات نورانی پروردگار را برای ساکنان زمین تلاوت می‌کنند و پنجره‌هایی می‌شوند برای درک فضیلت‌های آسمانی.
«هوشنگ یاری» یکی از قاریان عزیزی بود که به دور از نام و شهرت، سالیان سال در اشاعه فرهنگ ناب قرآن از نَفَس و از نفس خویش گذشت. شبکه قرآن و معارف سیما با آرزوی رحمت و غفران الهی، درگذشت این خادم و قاری بزرگوار را به خانواده داغدارش و جامعه قرآنی کرمانشاه تسلیت می‌گوید‌.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

در پیام مهدی‌ قره‌شیخلو آمده است؛ 

خانواده محترم قاری و مدرس ممتاز قرآن کریم مرحوم آقای هوشنگ یاری

ضایعه درگذشت قاری ممتاز و با اخلاق کشور، زنده‌یاد استاد هوشنگ یاری که عمری، در مسیر قرآن و اهل بیت گام برداشتند و دارای سوابق ارزشمندی در عرصه فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی بودند به جامعه بزرگ قرآنی کشور، قرآنیان استان کرمانشاه و همه بازماندگان گرانقدر آن مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال غفران و آرامش الهی برای آن فقید سعید و صبر اجر برای همه وابستگان آن عزیز سفر کرده مسئلت می‌نمایم.

عباس سلیمی، پیشکسوت و خادم قرآن

خاندان معظم قرآنی یاری

سلام علیکم بما صبرتم

رحلت جانسوز قاری ممتاز کتاب آسمانی، بنده شایسته خدا، مرد با ایمان و برادر متخلق، پیشکسوت قرآنی جناب استاد هوشنگ یاری رضوان الله تعالی علیه را که در این ایام، آسمانی شد به‌ محضر آن خانواده عالی مقام تسلیت و تعزیت عرض نموده و به موازات آرزوی علو مرتبت و رفعت درجات آن عزیز سفر کرده، بقاء عمر و دوام سلامتی و عزت و سرافرازی بازماندگان معزز و همچنین صبر و شکیبایی ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌دارم.

مرام قرآنی و جوانمردی آن مرد عامل به قرآن هرگز از یاد و خاطره جامعه قرآنی نخواهد رفت.

و سلام علیه یوم ولد و یوم
یموت و یوم یبعث حیّا

به گزارش خبرگزاری فارس اساتید و چهره‌های مختلف قرآنی کشور از جمله استادان احمد ابوالقاسمی، رحیم خاکی، محمدرضا پورزرگری، داود جعفری، محسن قاسمی، مجتبی محمدبیگی، حبیب صداقت، وحید وکیلی، مجتبی حجازی، مصطفی قاسمی، حسن حکیمی، مصطفی صولتی و بسیاری چهره‌های دیگر با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی درگذشت هوشنگ یاری قاری بین‌المللی قرآن را تسلیت گفتند.

هوشنگ یاری بامداد روز گذشته براثر ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین