عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید از ظرفیت های قابل توجه روحانیت در بحث خدمت به مردم و تسریع در مسیر توسعه نهایت استفاده را ببریم.

از ظرفیت‌های روحانیت برای خدمت به مردم و تسریع در توسعه استفاده شودعقیق: حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار رییس شورای عالی استان‌ها و مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های وزارت کشور، اظهار داشت: باید شوراهای شهر و روستا در رفع مشکلات مردم تلاش خود را چند برابر کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اگر می خواهیم که به معنای واقعی به مردم خدمت کنیم، باید هرگز تلاشی برای کسب شهرت نداشته باشیم.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه شاهد انسجام خوبی بین شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان هستیم و از سوی دیگر شوراهای این استان در مباحث سیاسی ورود پیدا نمی کنند که این امری ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز کرونا مشکلات بسیاری برای کل کشور و استان کردستان به وجود آورده است، بنابراین با کاستن این مشکلات نیازمند نهضت خدمت رسانی با قدرت هرچه تمام هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل ها برای دستیابی به این مهم گام برداشت‌، ضمن اینکه بر مشکلات نیفزاییم.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود بیان داشت: باید از ظرفیت های قابل توجه روحانیت در بحث خدمت به مردم و تسریع در مسیر توسعه نهایت استفاده را ببریم.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین