عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
روابط عمومی آستان قدس اعلام کرد:
آستان قدس رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم خواست با توجه به خطر موج سوم شیوع بیماری کرونا، با زیارت از راه دور، به انوار قدسی امام رئوف تمسک جویند.

زائران از راه دور به امام رئوف (ع) عرض ارادت کنندعقیق:روابط‌عمومی آستان قدس رضوی در آستانه ایام شهادت امام رضا (ع) با صدور اطلاعیه‌ای از دلدادگان و ارادتمندان ساحت مطهر رضوی درخواست کرد با توجه به خطر موج سوم شیوع بیماری کرونا، ضمن توجه به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، با زیارت از راه دور، به انوار قدسی امام رئوف تمسک جویند.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زیارت مضجع نورانی علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء به ویژه در ایام خاص دهه آخر ماه صفر توفیق ارزشمندی است که همه ارادتمندان حضرت مشتاق آن هستند و حضور خیل عظیم زائران ارجمند در قالب هیئات مذهبی، گروه‌های زیارتی و زائران پیاده در سال‌های گذشته موید این موضوع است.

در سال جاری با توجه به شرایط خاص به وجود آمده به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا، آستان قدس رضوی سعی کرد، ضمن خدمت برای تکریم زائران عزیز و حضور همه جانبه در رزمایش مواسات، با ایجاد بسترهای گوناگون ارتباطی در رسانه‌های ملی، بین المللی و فضای مجازی، شرایط بهره مندی همه مشتاقان از انوار معنوی این آستان مقدس را در سراسر عالم فراهم نماید؛ هرچند خود بر این امر واقفیم که اثرات و برکات زیارت حضوری با هیچ اقدام دیگری جبران نخواهد شد.

در ایام دهه آخر صفر نیز با عنایت به سردی هوا و هشدارهای مقامات مسئول در خصوص موج سوم شیوع بیماری، آستان قدس رضوی تلاش کرده با خدمت شبانه روزی و تشدید تمهیدات بهداشتی، زمینه زیارت توأم با سلامت زائران را فراهم آورد. لکن از مردم مؤمن و متدین که در ماه‌های گذشته جلوه‌ای بی بدیل از حقانیت و عقلانیت اسلام اصیل را به نمایش گذاشته‌اند، خواهشمندیم ضمن توجه به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و با زیارت از راه دور، به انوار قدسی امام رئوف تمسک جویند.

در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه ارادتمندان اهل بیت اطهار علیهم السلام، امیدواریم به زودی با رفع بلا بتوانیم با تمام ظرفیت و توان خدمتگزار خیل عظیم زائران صحن و سرای رضوی باشیم.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین