عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
عاشقان جامانده از کاروان اربعین حسینی با شرکت در پویش «راه حسین-راه بهشت» می‌توانند نام خود را در لیست افراد زیارت نیابتی قرار دهند.

چگونه در زیارت نیابتی اربعین شرکت کنیم؟عقیق:حجت‌الاسلام شیرنژاد، مسئول اجرایی پویش «راه حسین-راه بهشت» در گفتگویی در اهواز، با اشاره به اجرای زیارت نیابتی از سوی طلاب و روحانیون ایرانی مقیم نجف اشرف، اظهار داشت: پس از اجرای پویش «راه حسین-راه بهشت» تصمیم بر آن شد که به نیابت از همه‌کسانی که در پویش «راه حسین-راه بهشت» شرکت کرده‌اند، تعدادی از طلاب و روحانیون ایرانی مقیم نجف اشرف، در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه پویش «راه حسین-راه بهشت» تا انتهای ماه صفر ادامه دارد، گفت: اگرچه راه زیارت کربلای معلا و حضور در جمع زائران اربعین حسینی بسته است، اما دلدادگان حضرت سیدالشهداء(ع) می‌توانند با اهداء مبالغی، ما را در خرید و تأمین بسته‌های غذایی خانواده‌های مناطق محروم یاری کنند.

حجت‌الاسلام شیرنژاد با اشاره به روش‌های کمک‌رسانی به مردم و نحوه شرکت در پویش، بیان کرد: کد دستوری #۱۴۷۸۰*۶۶۵۵* و همچنین شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۰۳۱۶ به نام مؤسسه خیریه راه بهشت، جهت واریز هدایای نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین