عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
حجت الاسلام سید حسین آقامیری در واکنش به سخنان دیروز رهبر انقلاب پیرامون اربعین حسینی امسال و شرایط کرونا پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

عقیق:حجت الاسلام سید حسین آقامیری در واکنش به سخنان دیروز رهبر انقلاب پیرامون اربعین حسینی امسال ، با انتشار ویدیویی از سخنان ایشان نوشت:

واکنش آقامیری به سخنان رهبری پیرامون اربعین امسال

 

بسم الله الرحمن الرحیم
✔️اساس ولایت در. پیوستگی مطلق و دفع و رفع همه موانع اتصال حقیقی است. ارتباط با ولی الهی باید تا مرزهای یگانه شدن و عبور از همه حجابهای ظاهری پیش برود. حقیقت زیارت بر این مبنا تشریع شده است. حقیقت زیارت در صدق و معیت درونی است و همه مقدمات بیرونی زمینه وصول به چنین مقام بالایی است؛ "وَ ثَبِّتْ لِي قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَكَ مَعَ الْحُسَيْنِ وَ أَصْحَابِ الْحُسَيْنِ".
✔️اینکه در بیان نائب امام زمان توصیه به اهتمام بر زیارت اربعین با توجه درونی شده بر این مبناست. اگرچه همه عاشقان سیدالشهدا و بیشتر خود ایشان، مشتاق وصال حرم هستند و بلکه اصل توفیق زیارت با عزت اربعین، مرهون مجاهدت شهدای مکتب انقلاب است.
✔️چه کسانی در ارادت به سیدالشهدا صادق تر از مجاهدان حدودا شصت سال مبارزه و شهادت طلبی در خط امام حسین علیه السلام هستند. کسانی که از سال چهل و دو با امام خمینی آغازگر این راه بودند و بعد از او هم راهش را با خلف صالحش ادامه دادند. کسانی که گواه صداقت اشکشان بر سید مظلومان در عاشورای شصت و یک هجری، قطرات خونشان بود؛"الَّذِينَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ عَلَيه السّلام".
✔️اینکه نائب امام زمان در جمع عاشوراییان و در سالگرد دفاع مقدس حسینی، درباره زیارت اربعین در این شرایط، چنین می فرماید برای اهل تأمل معنای مهمی دارد.

 

فیلم سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون اربعین امسال


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین