عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام کاشان مطرح شد:
عده ای به جای شرکت در جلسات عزاداری امام حسین(ع)، برای تفریح به شمال و شهرهای دیگر کشور سفر کردند، پس فردا که این تفریحات عوارض و تبعاتی داشت، به نام جلسات سیدالشهدا(ع) تمام نشود.

عقیق:حجت الاسلام محمدرضا برادران، شب گذشته در مراسم عزاداری هیئت رزمندگان اسلام کاشان، گفت: گرچه عزاداری های محرم امسال به جهت شیوع ویروس کرونا خیلی سخت بود و بعضی ها هم وقتی اسم کرونا را شنیدند امام حسین (ع) یادشان رفت، اما علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی به دنیا نشان دادند که  هیچ وقت دست از اهل بیت (ع) و ولایت برنمی دارند.

کارشناس فرهنگی ادامه داد: عزاداری محرم امسال امتحان ویژه ای برای عاشقان اهل بیت (ع) بود که نکند جلسات عزاداری امام حسین (ع) خلوت برگزار شود و آبروی شیعه برود، ولی به لطف خدا امسال  این مراسم پرشورتر از سالهای قبل به شکل ویژه تری برگزار شد.

وی اظهار کرد: مردم امسال براساس تکلیف ستادملی کرونا و رهنمود های مقام معظم رهبری با رعایت پروتکل های بهداشتی به دنیا  نشان دادند که ویروس کرونا هم مانع عزاداری پرشور آنها در محرم نمی شود.

حجت الاسلام برادران در پایان با اشاره به این که از اینکه نباید عوارض وتبعات تفریحات شمال و جاهای دیگر به نام جلسات سیبدالشهدا(ع) تمام شود، افزود: عده ای به جای شرکت در جلسات عزاداری امام حسین(ع)، برای تفریح به شمال و شهرهای دیگر کشور سفر کردند، پس فردا که این تفریحات عوارض و تبعاتی داشت، به نام جلسات سیدالشهدا(ع) تمام نشود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین