عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران گفت: این گروه جهادی با کمک خیرین و مردم در آستانه سال تحصیلی دانش‌آموزان، ۳۱۵ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و ... را تهیه و توزیع کرد.

عقیق:حاج حسین ارضی مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: این گروه جهادی با کمک خیرین و مردم در آستانه سال تحصیلی دانش‌آموزان، ۳۱۵ بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و ... را تهیه و توزیع کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز این گروه، ۲۲۰ بسته را تهیه و توزیع کرد، افزود: این بسته‌ها میان دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند اطراف مسجد ارک، جنوب تهران در مناطق نازی‌آباد و یاخچی آباد که زیر پوشش این مسجد هستند، توزیع شد. همچنین برای ۱۰۰ کودک دو یتیم‌خانه تهران نیز این بسته‌ها ارسال شد.

ارضی گفت: این لوازم همگی از کالاهای ایرانی تهیه شده است که در مجموع با مبلغ حدود ۵۰ میلیون تومان با کمک مردم و خیرین تهیه و توزیع شد.

مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک تهران با اشاره به اینکه تمام این اقلام مزین به نام و تصاویر شهداست، افزود: سربند یاحسین نیز در این بسته‌ها قرار گرفته است تا به دست دانش‌آموزان اول تا ششم ابتدایی و سه پایه اول متوسطه برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسته‌بندی این اقلام شب گذشته مصادف با شب شاهزاده علی‌اکبر(ع) انجام شد و علی‌رغم سختی‌ کار این شب‌های برگزاری مراسم عزاداری با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برگزاری دعای کمیل، اما خادمان هیأت، تمام تلاش خود را برای آماده‌سازی این اقلام انجام دادند تا ان‌شاءالله تا پیش از روز عاشورا به دست این دانش‌آموزان برسد.

در ادامه تصاویری از روند آماده‌سازی این اقلام را مشاهده کنید:

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین