عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

عقیق:دلفیناریوم کیش برای تفریح بهتر است یا پارک آبی اوشن کیش؟ سوالی بسیار سخت پرسیده شد. چون این تفریحات کیش بسیار دوست داشتنی هستند و از مخاطبان بسیاری برخوردار می باشند. در این مطلب قصد داریم علاوه بر ارائه رزرو تفریحات کیش تخفیف عالی، به چالش این 2 تفریح نیز بپردازیم همراه ما باشید.

دلفیناریوم کیش از نظر هیجان کمی سطح پایین تری نسبت به پارک آبی اوشن دارد. ولی در پارک آبی اوشن، نمی توانید با حیوانات دوست داشتنی تفریح کنید. در پارک دلفین کیش شما با حیوانات باهوش می توانید شنا کنید و از نمایش آن ها لذت ببرید. در حالی که این امر برای پارک آبی اوشن صدق نمی کند.

پارک آبی اوشن کیش دارای رایدهای مختلفی است که برخی آرام، تند و هولناک هستند. این سرسره ها می توانند هیجانی وافر در شما ایجاد کنند. در دلفیناریوم، کلاسیک شو برگزار می شود که ساعاتی پر از خنده و شادی برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این نمایش کمدین های معروف ایفای نقش می کنند.

از تفاوت های مهم میان این 2 تفریح جزیره کیش می توان به قیمت آن ها اشاره نمود. پارک آبی اوشن از قیمتی گران تر نسبت به دلفیناریوم کیش برخوردار است. با این که دلفیناریوم قیمتی ارزان تر دارد اما می توان چند تفریح را در این مجموعه انجام داد. در دلفیناریوم کیش علاوه بر کلاسیک شو، باغ پرندگان هم در دسترس شما خواهد بود که از دیگر جاذبه های جزیره محسوب می شود.

رزرو بلیط تفریحات کیش با تخفیف می خواهید؟ نمی دانید از کجا بلیط تفریحات با قیمت مناسب بخرید؟ نگران نباشید. فقط کافی است به سایت تفریحات پرشین هتل مراجعه کنید تا انواع تفریحات آبی و غیر آبی کیش همراه با قیمت، عکس و اطلاعات دقیق از سانس ها برای شما نمایش داده شود.

چالش هیجان انگیز دلفیناریوم با پارک آبی اوشن، حتماً بخوانید!

پارک دلفین کیش

 

مزایا و معایب دلفیناریوم کیش را بشناسید

در این بخش می خواهیم به حسن ها و عیب های دلفیناریوم کیش اشاره کنیم. پارک دلفین کیش این امکان را به شما می دهد تا با دلفین های با نمک شنا کنید. آن ها را نوازش دهید، مشغول بازی با آن ها شوید و از نمایش های زیبای دلفین ها، نهایت لذت را ببرید. تایم استفاده از این تفریح 1 ساعت می باشد.

از دیگر مزایای دلفیناریوم کیش می توان به وجود باغ پرندگان اشاره کرد که خودش جاذبه ای منحصر به فرد است. گونه های مختلف پرندگان شما را مسلماً جذب خواهد کرد و از دیدن خلقت های خداوند، شگفت زده خواهید شد. کلاسیک شو، حمل و نقل رایگان درون دلفیناریوم و ... از جمله مزایای دلفیناریوم می باشند.

البته در این که دلفیناریوم هیجان خاصی در شما ایجاد نمی کند، شکی نیست. همین امر یکی از معایب پارک دلفین کیش به شمار می رود. یکی دیگر از عیب های این مجموعه تفریحی کیش، مدت زمان استفاده از آن(1 ساعت) می باشد. جهت رزرو این تفریح با تخفیف به سایت پرشین هتل مراجعه کنید.

چالش هیجان انگیز دلفیناریوم با پارک آبی اوشن، حتماً بخوانید!

نمایی از پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی اوشن کیش برای تمام سنین مناسب است؟

پارک آبی اوشن کیش که از داستان راز قلعه خورشید ساخته شده، یکی از ماجراجویانه ترین تفریحات کیش به شمار می رود. استفاده از این تفریح آبی کیش برای تمامی سنین قابل استفاده می باشد. در این مکان تفریحی راید های آرامی وجود دارد که برای کودکان، نوجوانان و افراد مسن بهترین گزینه تفریحی است.

پارک آبی اوشن کیش این امکان را به شما می دهد تا از ساعات بیشتری لذت ببرید. زیرا تایم های این مکان تفریحی نزدیک 4 ساعت می باشد که در نوع خود مطلوب است. در این پارک آبی شما اگر احساس گرسنگی یا تشنگی کنید، رستوران ها و کافه های بسیاری هستند تا نیاز شما را برطرف کنند.

قیمت بلیط پارک آبی اوشن کیش شاید کمی گران باشد. اما با تهیه بلیط این تفریح کیش از سایت تفریحات پرشین هتل، می توانید با قیمتی مناسب آن را رزرو نمایید. تمامی مراحل پرداخت به صورت صد در صد آنلاین بوده و شما پس از وارد شدن به درگاه پرداخت و واریز وجه، بلیط اینترنتی خود را دریافت خواهید کرد.

هلدینگ بزرگ پرشین هتل با کسب تمامی گواهینامه های بند الف و ب، نماد اعتماد الکترونیکی، پشتیبانی 24 ساعته، دفاتر مختلف در شهر های مشهد، تهران و کیش این امکان را به شما می دهد تا در بروز هرگونه مشکلی، مشکلات خود را برطرف کنید. جهت هماهنگی تفریحات با شماره 09121208120 تماس حاصل فرمایید.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین