عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع):
خبرگزاری شبستان: وهابیت با اقدامات خود در راستای اقدامات صهیونیسم بین المللی حرکت می کند خود این رژیم و وهابیت ابزار حزب شیطان اند و مهم این است که اقدام شان دو روی یک سکه است.

عقیق: عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت و گویی درباره تاثیر صهیونیست جهانی بر تحولات کنونی جهان گفت: از لحاظ شناخت ریشه بنظر می رسد این مهم قابل اثبات است که موجودیت وهابیت چیزی جدای از صهیونیست بین المللی نیست. معمولا همه این گروه هایی که برای مبارزه با اسلام هماهنگ شده و برنامه ریزی می کنند به تاسی از قران کریم حزب شیطان می دانند. در واقع همه این گروه ها با تاسی از شیطان جلوه هایی از یک پیکر هستند و حزبی هستند که پایه و اساس شان مبنتی بر ایستادگی مقابل تمدن بزرگ اسلامی است.

وی اظهار کرد: وهابیت بر ایجاد اختلاف در بین مسلمانان تمرکز کرده است می کوشد چهره ای بسیار خشن از اسلام معرفی کند، تا بیداری اسلامی که متاثر از اندیشه های انقلاب اسلامی ایران به راه افتاده است را به نفع خودشان مصادره کنند. از این رو است، که تنها از این طریق و با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است که دشمنان از انقلاب اسلامی ایران احساس آرامش می کنند .
همایون درباره تاثیرات سوء جنایات وهابیت برای جریان مقاومت بیان کرد: بنابر تشریح شرایط ظهور و نیز اوضاع کنونی، یک نگاه کاملا دو قطبی حق و باطل ایجاد شده که در نزدیکی ظهور رخ می دهد، گروه های بسیار اندکی هستند که به این جو و شرایط متمایل می شوند و گروه فراوانی به سمت حق می روند.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) ادامه داد: مردم در طول تاریخ سه دسته بودند گروهی حق طلب بودند و پای آن ایستادند، گروه دوم طرفدار حق بوده اند و بر اثر خرابکاری های حزب شیطان حق را به اشتباه گرفتند و فهمیدند ، دسته سوم گروهی هستند که با وجود اینکه حق را می شناسند همیشه به باطل گرایش دارند.
وی ابراز کرد: جریان ظهور جریانی است که این گروه میانی کسانی که حق گرا هستند اما بخاطر خطی که شیطان بین حق و باطل کشیده است به مسیر اشتباه می روند. جریان ظهور حق را هویدا و باطل را به همه مردم حق گرا نشان می دهد. امروز جریانی را که ما در دنیای معاصر شاهد آن هستیم می توان اینچنین تحلیل کرد؛ ما با فعالیت های بسیار زیاد و جدی مواجه هستیم و نیز آنهایی که مخالف ایجاد و گسترش تمدن ناب اسلامی هستند در عین حال مواجهیم با افزایش آگاهی عمومی جهان که منجر به شکلگیری یک جهان دو قطبی می شود یعنی یک حداقل نیروی شیطانی صهیونیست و یک حداکثر مردم جهان.
همایون درباره ارتباط رژیم صهیونیستی و تامین منافع وهابیت عنوان کرد: اگر رژیم صهیونیستی را در نظر نگیریم و جریانی را در نظر بگیریم که خیلی به پایگاه هایش مقید نباشد، خب رژیم صهیونیستی و غده سرطانی که در منطقه ما وجود دارد یک ماموریت دارد که آنهم اصطلاحا ایجاد دولت یهود است.آنها در ابن راستا چهره اسلام را در نقاب وهابیت به برخی کشورها و دولت هایی که در منطقه هستند،کشیده اند. آنها می خواهند در مقابل تمدن بزرگ اسلامی بایستند. 
وی تاکید کرد: صهیونیسم از همه ادیان برای پیشبرد مقاصد خود استفاده می کند چنانچه ما صهیونیسم یهودی داریم صهیونیسم مسیحی و اسلامی داریم. وهابیت نوعی از صهیونیسم اسلامی تلقی می شود.
همایون درباره تامین منافع رژیم صهیونیستی در سایه جنایات وهابیت خاطرنشان کرد: کاملا واضح است وهابیت با اقدامات خود در راستای اقدامات صهیونیسم بین المللی حرکت می کند خود این رژیم و وهابیت ابزارهای حزب شیطان اند و مهم این است که اقدام شان در یک جهت است و دو رو دارد و این کارها به نفع جریان مقاومت است و آنها با این کارهایشان موضع رژیم صهیونیستی را مشخص می کند و کورکورانه بودن این اقدامات و نزدیک هم بودن شان را ثابت می کند.


منبع: شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین