عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
عقیق: مراسم وداع با ماه مبارک رمضان، با سخنرانی حاج حسین یکتا مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) و حجت الاسلام خضری سه شنبه شب، در شب بیست و هشتم ماه رمضان و حضور پرشور شماری از جوانان، دانشجویان و دیگر اقشار مردمی در اردوگاه جهادی شهدای علم و فن آوری (طلائیه) واقع در جاده باراجین قزوین، توسط 36 هیئت مذهبی شهر قزوین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حاج مهدی سلحشور از مداحان اهل البیت(ع) به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت و اشعاری را در خصوص فضیلت ماه مبارک رمضان قرائت کرد.

حاج حسین یکتا مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) در این مراسم با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این ماه مبارک به پایان رسید اما می‌توان زیبایی‌های آن را در طول سال تداوم بخشید، شاید انجام تمام اعمال ماه مبارک رمضان در سایر ماه‌ها کاری دشوار به نظر برسد اما می‌توان گوشه‌ای از هر کدام را در طول سال جاری و ساری کرد تا ارتباط با خدا حفظ شود.

دبیر اسبق ستاد راهیان نور به محبوبیت شهدای ایرانی در دیگر کشورها اشاره کرد و افزود: در کشور اندونزی که فاصله زیادی با کشور ما دارد وقتی یادواره و بزرگداشتی از شهدای ایرانی گرفته می‌شود با حضور گسترده مردمی مواجه می‌شود که این نشان از عظمت و بزرگی شهدا می‌باشد.

حاج حسین یکتا با ذکر خاطراتی از سفر به کشور هند و کشمیر افزود: در این کشورها جوانان و دانشجویان علاقه شدیدی به شهید بابایی و مطالعه زندگی‌نامه این شهید بزرگوار داشتند.

نورپردازی تمثال مبارک شهدا در مسیر منتهی به جایگاه، ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه کتاب و همچنین محلی برای سرگرمی کودکان از نکات جالب این مراسم بود.

گفتنی است، نخستین مراسم شب وداع ماه مبارک رمضان سال گذشته به همت و با همکاری 14 هیأت مذهبی برگزار شده بود که به عنوان الگو برای هیأت‌های مذهبی سایر استان‌ها مطرح شده است.




















ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صادق امیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
باسلام
انصافابرنامه بسیار عالی و با کیفیتی بود که توسط هیات های ولایی قزوین برگزار شده بود' دم همشون گرم
البته تیتر شما اشکال داره برنامه که در بنیاد خاتم نبوده در قزوین بوده
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین