عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶
حجت‌الاسلام مقیمی‌ خبر داد:
رئیس پژوهشکده دانشنامه‌نگاری دینی از تهیه نرم‌افزار دانشنامه فاطمی(س) و امام علی(ع) برای تلفن همراه خبر داد و گفت: این نرم‌افزارها در دو نسخه جاوا و اندروید تهیه شده و از طریق وبگاه پژوهشکده به صورت رایگان قابل دریافت است.

عقیق: حجت‌الاسلام ابوالقاسم مقیمی حاجی رییس پژوهشکده دانشنامه‌نگاری دینی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با وجود اینکه هنوز دانشنامه فاطمی به مرحله نهایی نرسیده و رونمایی از متن کامل آن به ابتدای پاییز خواهد رسید، چکیده مقالات این مجموعه در قالب نرم‌افزار آماده شده و به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه چکیده مقالات این دو دانشنامه در دو فورمت «جاوا» (برای گوشی‌های قدیمی‌ و ساده) و «اندروید» (برای گوشی‌های نسل جدید) طراحی شده است، افزود: این نرم‌افزارها از صفحه نخست سایت پژوهشکده دانشنامه‌نگاری دینی قابل دریافت است.

 

 

حجت‌الاسلام مقیمی‌حاجی در ادامه افزود: خلاصه بیش از 110 مقاله دانشنامه امام علی (ع) براساس 12 مجلد کتاب و مقالات سه جلد ابتدایی دانشنامه فاطمی در این نرم‌افزار گنجانده شده است و مخاطب به راحتی می‌تواند مقالات مدنظر خود را پیدا کند.

رییس پژوهشکده دانشنامه‌نگاری دینی یکی از ویژگی‌های این نرم‌افزار را ساده و قابل فهم بودن مقالات آن برای انواع مخاطبان و دسترسی آسان به بخش‌های مختلف و مدنظر مخاطب به شمار آورد.

وی در پایان یادآور شد: لوح فشرده و نرم‌افزار این دو دانشنامه امسال در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز توزیع و در سایت نمایشگاه نیز بارگذاری شده است.

علاقه‌مندان برای دانلود نرم‌افزارهای مذکور با حجم 2 مگابایت، از این لینک (مستقیم) یا این لینک (غیرمستقیم) اقدام کنند.


منبع: فارس

212002


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین