عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
شاید اولین سوالی که در این زمینه به ذهن شما خطور کند این باشد که چرا سانترال پاناسونیک ؟ به دلایل متعددی، بهتر است که شما در زمینه مراکز سانترال پاناسونیک به کسب مهارت بپردازید. این حقیقت بر هیچ کس پوشیده نیست که " برند پاناسونیک حرف اول را در بازارهای دستگاه و مرکز سانترال می‌زند " بر همین اساس افرادی که مهارت‌های لازم در زمینه کار با سانترال پاناسونیک را بیاموزند؛ شانس بیشتری در مقایسه با افرادی که در زمینه سایر سانترال‌ها کسب تجربه نموده‌اند؛ خواهند داشت.

بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد و امرار معاش در دنیای اقتصادی پیچیده و مبهم امروز، به دست آوردن مهارت‌های فنی می‌باشد. بدون تردید افرادی که در زمان مناسب به کسب یک یا چند مهارت فنی و کاربردی پرداخته‌اند؛ شانس بسیار بالایی برای ورود به بازار کار خواهند داشت. یکی از مهارت‌هایی که می‌توانید برای به دست آوردن یک شغل مناسب روی آن حساب کنید؛ آموزش مرکز سانترال می‌باشد. در این مقاله به معرفی بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک  خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید:

شاید اولین سوالی که در این زمینه به ذهن شما خطور کند این باشد که چرا سانترال پاناسونیک ؟ به دلایل متعددی، بهتر است که شما در زمینه مراکز سانترال پاناسونیک به کسب مهارت بپردازید. این حقیقت بر هیچ کس پوشیده نیست که " برند پاناسونیک حرف اول را در بازارهای دستگاه و مرکز سانترال می‌زند " بر همین اساس افرادی که مهارت‌های لازم در زمینه کار با سانترال پاناسونیک را بیاموزند؛ شانس بیشتری در مقایسه با افرادی که در زمینه سایر سانترال‌ها کسب تجربه نموده‌اند؛ خواهند داشت.

جنبه های مختلف مرکز سانترال پاناسونیک

آموزش‌های مرتبط با یک مرکز سانترال را از کجا باید شروع کرد ؟ برای پاسخ به این سوال، ما فرض را بر این می‌گذاریم که فرد متقضی، هیچ شناختی نسبت به یک مرکز سانترال و مفاهیم مرتبط با آن ندارد. بنابراین اولین قدم در آموزش، معرفی مفاهیم پایه یک مرکز سانترال پاناسونیک خواهد بود:

قبل از هر چیز شما باید با مفاهیمی همچون : دستگاه سانترال، ظرفیت دستگاه، کارت‌های سانترال، اپراتور گویا، کالر آیدی، تلفن‌های سانترال و تحت شبکه، داخلی‌های آنالوگ، هایبرید و دیجیتال، خطوط شهری آنالوگ و سیپ ترانک ( SIP Trunk ) تکنولوژی ویپ ( انتقال صدا بر روی بستر اینترنت ) و ... آشنا شوید. مجموع موارد گفته شده در کنار هم، تشکیل یک مرکز سانترال پاناسونیک را خواهند داد.

بعد از اینکه کارآموز، با مفاهیم یاد شده آشنا شد؛ نوبت به آموزش نصب و راه اندازی یک مرکز سانترال خواهد رسید. در این مرحله شما با طریقه نصب و استقرار دستگاه سانترال، کابل کشی‌های مورد نیاز و اتصال تلفن‌ها به دستگاه آشنا خواهید شد.

آموزش بعدی مربوط به طریق برنامه ریزی یک دستگاه سانترال خواهد بود. در این مرحله کارآموز با روش‌های مختلف برنامه ریزی ( از طریق تلفن و یا نرم افزار ) آشنا می‌شود. برنامه ریزی یک مرکز سانترال نیازمند آشنایی با کدهایی دارد که به آن‌ها " کدهای برنامه ریزی سانترال " گفته می‌شود. همچنین مفهوم کارت‌های سانترال ( کارت‌هایی برای ارتقای قابلیت‌های دستگاه ) و نحوه اتصال آن‌ها به دستگاه، دیگر بخش این مرحله را تشکیل خواهد داد.

در نهایت آخرین بخش از آموزش سانترال پاناسونیک، به بخش تعمیر و پشتیبانی باز می‌گردد. شما در این قسمت با اشکالات احتمالی دستگاه یا مرکز و همچنین روش‌های رفع آن‌ها آشنا خواهید شد.

بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک 

حال که با مراحل مختلف این آموزش آشنا شدیم؛ زمان طرح این پرسش است که بهترین مرکز برای آموزش سانترال پاناسونیک کدام است ؟ برای پاسخ دادن به این سوال، ابتدا باید با یک نمایندگی معتبر پاناسونیک در ایران، بیشتر آشنا شویم :

ایده آل گستر ؛ یک نمایندگی معتبر

بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران، بیش از دو دهه است که مشغول فعالیت و خدمت رسانی به مشتریان و همراهان خود می‌باشد. این شرکت به صورت مسقیم و زیر نظر اتحادیه مخابراتی ایران مشغول به فعالیت بوده و به همین دلیل، تمامی خدماتی که ارائه می‌دهد؛ کاملا اصولی و بدون هیچگونه کوتاهی و دخل و تصرف می‌باشند. عرضه محصولات اورجینال و با کیفیت، گارانتی معتبر برای تمامی کالاها، انجام کلیه امور مرتبط با تعمیرات محصولات پاناسونیک، نصب و راه اندازی انواع مراکز سانترال پاناسونیک و برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و متنوع از جمله خدمات این شرکت به همراهان خود می‌باشند.

یکی از مواردی که باعث اعتماد مشتریان به ایده آل گستر می‌شود؛ همکاری این شرکت با سازمان‌های مهم و شرکت‌های بزرگ تجاری می‌باشد. شرکت ایده آل گستر در طول دوران حیات خود، همواره مورد اعتماد ارگان‌های حساس بوده و بارها بارها انواع پروژ‌ه‌های این نهادها را با موفقیت کامل به انجام رسانده است.  بر اساس موارد یاد شده به نظر می‌رسد که حضور در دوره‌های آموزشی این شرکت، بهترین راه برای کسب مهارت‌های لازم در زمینه سانترال پاناسونیک می‌باشد.

دوره‌های آموزشی ایده آل گستر

بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک

واحد آموزش شرکت ایده آل گستر از سال 1390 فعالیت خود را شروع نموده و تا امروز نیز به آموزش مهارت‌های لازم به متقاضیان پرداخته است. کلیه مدرسین این دوره‌های آموزشی از میان مهندسین مجرب و کارکشته شرکت انتخاب شده و به بهترین نحو به تبیین مفاهیم کلیدی و مورد نیاز می‌پردازند. کلاس‌های آموزشی این شرکت در یک فضای آرام و دوستانه در روزهای پایانی هفته تشکیل می‌شوند. لازم به ذکر است که پس از طی زمان دوره، به کارآموزان مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

همچنین این شرکت آمادگی برگزاری کلاس‌های گروهی برای ارگان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی را نیز دارا می‌باشد. دوره‌های آموزش ایده آل گستر به ترتیب زیر می‌باشند:

  • آموزش مقدمات مخابرات و کلیات مرکز سانترال
  • آموزش نصب و برنامه ریزی سانترال‌های پر ظرفیت سری TDA
  • آموزش نصب و برنامه ریزی سانترال‌های تحت شبکه سری TDE
  • آموزش سیستم‌های پردازش صدای پاناسونیک
  • آموزش مفاهیم مرتبط با ویپ ( VOIP )
  • آموزش نصب و راه اندازی مرکز سانترال سری NS
  • آموزش مقدماتی مرکز تلفن نرم افزاری منبع باز
  • آموزش کاربردی مرکز تلفن نرم افزاری منبع باز
  • آموزش تخصصی مرکز تلفن نرم افزاری منبع باز

ارتباط با ایده آل گستر

شرکت ایده آل گستر در خیابان مطهری - خیابان فجر - کوچه ماگنولیا  - پلاک ۱۱ واقع شده است. ساعت کاری این شرکت از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸٫۳۰ صبح تا ۵٫۳۰ بعد از ظهر و پنجشنبه ها از ساعت ۸٫۳۰ صبح تا ۱٫۳۰ بعداز ظهر می‌باشد.

همچنین برای ارتباط تلفنی با این شرکت، می‌توانید در طول ساعات کاری با شماره تلفن 02181010 تماس حاصل نمایید و یا به وب سایت رسمی ایده آل گستر به آدرس www.idehal.org مراجعه کنید.

کلام پایانی

با توجه به محبوبیت سانترال‌های پاناسونیک در ایران، کسب مهارت‌های لازم در این رابطه می‌تواند در ورود شما به بازار کسب و کار تاثیر بسزایی داشته باشد. شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات پاناسونیک در ایران یکی از بهترین جواب‌ها به این سوال می‌باشد : بهترین مرکز آموزش سانترال پاناسونیک  کدام است ؟

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین