عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
حاج مهدی توکلی در مراسم هفتگی هیئت آل یاسین:
یک آقایی به من گفت اینجا می آیی لطفا سیاسی صحبت نکن ! گفتم : پس می خواهی سر همدیگر شیره بمالیم ؟ سیاسی صحبت نکن یعنی چه ؟! همین هیئت آمدن شما سیاسی است . با همین هیئت آمدن می گویی من امام حسینی هستم و یزیدی نیستم. چون موضع گرفتی . مسجد رفتن هم سیاسی است

عقیق: مراسم هفتگی هیئت آل یاسین با سخنرانی حاج مهدی توکلی و مداحی حاج محسن عربخالقی در حسینیه شهید همت تهران برگزار شد.


حاج مهدی توکلی سخنران این مراسم در بخشی از سخنانش با انتقاد از کسانی که معتقدند هیئت نباید سیاسی شود گفت:


امام راحل می گفتند: «من هرجا ببینم اسلام در خطر است سینه را سپر می کنم .»  جوان ها ! همه ما مدیون ایشان هستیم ، اگر ایشان نبود ، معلوم نبود پهلوی دین را به کجا می کشاندند. برخی منبر می روند و امام راحل را دعا نمی کنند ، می ترسند مستمع خوشش نیاید ، خب خوشش نیاید ، یا می گویند ممکن است مریدهایمان کم شود ، خب کم بشود ، شما حقایق را بگو .
حاج مهدی توکلی در ادامه افزود : این افراد می گویند ما حرف سیاسی نمی زنیم ، بلکه می خواهیم از دین دفاع کنیم ، مگر دین غیر از همین است.
من یک جا برای سخنرانی رفتم ، یک آقایی به من گفت اینجا می آیی لطفا سیاسی صحبت نکن ! گفتم : پس می خواهی سر همدیگر شیره بمالیم ؟ سیاسی صحبت نکن یعنی چه ؟! همین هیئت آمدن شما سیاسی است . با همین هیئت آمدن می گویی من امام حسینی هستم و یزیدی نیستم. چون موضع گرفتی . مسجد رفتن هم سیاسی است ، شما وقتی هنگام نماز مسجد می روی در واقع می گویی من حزب اللهی ام و حزب شیطانی نیستم. در ماه محرم وقتی لباس مشکی می پوشی کار سیاسی کرده ای، چون با این اعلام می کنی من دوست دار اهل بیتم و علیه بنی امیه موضع گرفته ای.

تعداد بازدید : 54
 
تعداد بازدید : 46

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین