عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

عقیق:

چرا سایت بزنیم؟

تجارت الکترونیک و تمایلات مردم باعث شده است که راه اندازی وب‌سایت تا حدود زیادی افزایش یابد. شما یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید و توجه کنید که تا چه حد از مشکلات مردم کم می‌کند. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیگر کسی از خانه خارج نمی‌شود، مدتی را در فروشگاه در صف معطل نمی‌شود و هیچ زمانی برای برگشت اختصاص نمی‌دهد. بنابراین راه اندازی سایت صرفه‌جویی فوق‌العاده‌ای در زمان افراد می‌کند و باعث می‌شود که از زندگی لذت ببرند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به این موضع بپردازیم که چگونه سایت بزنیم؟ ولی پیش از این‌که به این سوال بپردازیم ابتدا می‌خواهیم بفهمیم که چرا اصلاً سایت بزنیم؟ سایت چرا مزایایی دارد که تمامی کسب و کارها را به سمت خود کشیده و همه را متمایل به راه اندازی وب‌سایت کرده است؟

چرا سایت بزنیم ؟

دلایل مختلفی برای راه اندازی وب‌سایت وجود دارد که در ادامه قصد داریم به چند مورد از آن‌ها بپردازیم:

1. همه چیز اینترنتی شده است

امروزه دیگر همه چیز اینترنتی شده است و مردم به دلیل سرعت بالای اینترنت تمایل زیادی به استفاده از آن دارند. زمانی برای پرداخت یک قبض باید ساعت‌ها در صف منتظر می‌ماندیم ولی اکنون با پرداخت اینترنتی همه چیز در یک چشم به هم زدن انجام می‌شود.

حال ماجرای سایت و فروشگاه اینترنتی هم همین است. وضعیت به گونه‌ای رقم خورده است که بهتر است ما هم هم‌زمان با بقیه کسب و کارها، کسب و کار خودمان را اینترنتی کنیم. بنابراین اولین دلیل برای این سوال که چرا سایت بزنیم این است که در حال حاضر همه کسب و کارها دارند اینترنتی می‌شوند و در صورتی که ما این کار را انجام ندهیم ممکن است از قافله عقب بمانید و سایت رقبا گوی سبقت را از ما بربایند.

2. سایت اعتبار کسب و کار شما را بیشتر می‌کند

مشتریان از شما به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار انتظار دارند که یک وب‌سایت خوب برای فروشگاه خود راه اندازی کنید و خدمات خودتان را از طریق این فروشگاه به مردم سراسر کشور عرضه کنید. به طور کلی سایت باعث می‌شود که بتوانید مدارک معتبر خود را به مشتریان نشان دهید و اعتماد آن‌ها را راحت‌تر جلب کنید.

از طرفی سایت کلاس خاصی به بیزنس شما می‌دهد و به مخاطبان شما در هر جا که باشند کمک می‌کند که بهتر شما را پیدا کنند.

3. سایت باعث حذف تمامی محدودیت‌ها می‌شود

فرض کنید یک فروشگاه مخصوص فروش حضوری دارید و این فروشگاه از ساعت 7 صبح تا 23 شب باز باشد (که غیر ممکن است! ). یک مشتری در یک نقطه از کشور در ساعت 3 بامداد می‌خواهد محصولی از شما بخرد. باید چه کار کند؟

حال اگر یک سایت داشته باشید مشتری در هر زمان و هر مکانی که تمایل داشته باشد می‌تواند از شما خرید و نیازش را به راحت‌ترین شکل ممکن برطرف کند. بنابراین با ایجاد یک وب‌سایت می‌توانید خدمات بسیار زیادی به مشتریان خودتان ارائه دهید و آن‌ها را به خودتان و کسب و کارتان وفادار کنید.

چگونه سایت بزنیم؟ با چه روشی؟ با چه ابزاری؟

روشی که همیار آکادمی برای راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی به شما پیشنهاد می‌دهد وردپرس است. وردپرس یا «WordPress» یک سیستم مدیریت محتوا است که کار راه اندازی سایت را به شدت آسان و بی‌دردسر کرده است. به همین خاطر همیار آکادمی وردپرس را پیشنهاد می‌دهد و بر این باور است که وردپرس می‌تواند بهترین راهکار ممکن برای راه اندازی سایت باشد.

در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا وردپرس بهترین راه است؟

چرا وردپرس؟

وقتی به ماهیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که نکات بسیار زیادی در این سیستم وجود دارد که آن را نسبت به سایر روش‌های موجود برای طراحی سایت متمایز و متفاوت می‌کند. در ادامه به چند مورد از این مزایا اشاره شده است:

  1. سرعت راه اندازی وردپرس و سهولتی که دارد واقعاً چشمگیر است. هر کسی می‌توانید به راحتی وردپرس را یاد بگیرد و با آن کار کند.
  2. دومین مزیتی که وردپرس دارد این است که یادگیری آن بسیار آسان است و دردسر چندانی ندارد. نکته این است که جذابیت وردپرس باعث شده است که کاربران و علاقمندان به آن روز به روز بیشتر شوند و موسسات مختلفی از جمله همیار آکادمی اقدام به ارائه آموزش در این زمینه کنند.
  3. استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملاً رایگان است و امکان فارسی‌سازی آن هم وجود دارد. به همین خاطر است که بسیاری از کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند که از این سیستم مدیریت محتوا استفاده کنند.
  4. برای راه اندازی وب‌سایت مبتنی بر وردپرس احتیاجی به دانش پیشرفته برنامه‌نویسی نداریم. تمامی کارها بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد انجام می‌شود.

حال که با مزایای وردپرس آشنا شدید و متوجه شدید که استفاده از این سیستم مدیریت محتوا چقدر آسان و سریع است قصد داریم سه پیشنهاد ویژه به شما بدهیم:

آموزش وردپرس به بهترین و جذاب‌ترین شکل ممکن

همیار آکادمی یک دوره کامل آموزش وردپرس دارد که در این دوره کار با وردپرس را به شکلی جذاب به شما آموزش می‌دهد. با شرکت در این دوره می‌تواند با تسلط با این سیستم مدیریت محتوا کار کنید. تمرکز این دوره بر آن است که شما بتوانید سایت مورد علاقه خودتان را در کمترین زمان و سریع‌‎ترین حالت ممکن راه اندازی کنید.

در صورتی که در این دوره شرکت‌ کنید، می‌توانید:

  • به راحتی هاست خریداری کنید و سپس وردپرس خودتان را روی هاست نصب کنید
  • یاد می‌گیرید که وردپرس را روی کامپیوتر خودتان نصب کنید
  • آموزش می‌بینید که چگونه صفحه و عکس به سایت خودتان اضافه کنید
  • با قالب‌ها و افزونه‌های مختلف آشنا می‌شوید و تشخیص می‌دهید که بهترین افزونه‌ها و قالب‌ها کدامند
  • با مدیریت کاربران خودتان، ابزارهایی که در اختیار دارید و توانمندی‌‎هایی که وردپرس به شما می‌دهد آشنا می‌شوید

در صورتی که قصد دارید با جزئیات این دوره آشنا شوید و در صورت تمایل در آن شرکت کنید کافی است به دوره آموزش وردپرس مراجعه کنید. تمامی اطلاعاتی که لازم است در مورد این دوره بدانید، در لینک مذکور آمده است.

دوره آموزشی چندزبانه کردن وردپرس

برخی از افراد دوست دارند که یک سایت چندزبانه داشته باشند. مثلاً یک شرکت از شما می‌خواهد که یک وب‌سایت برای او راه اندازی کنید و تأکید می‌کند که تمایل دارد این سایت چندزبانه باشد؛ زیرا مشتریان این شرکت از کشورهای مختلفی هستند و لازم است که این سایت به چند زبان راه اندازی شود.

خوشبختانه همیار آکادمی یک دوره آموزشی ناب و ویژه برای یادگیری دو یا چند زبانه کردن وب‌سایت وردپرسی راه اندازی کرده است که با شرکت در آن می‌توانید یک وب‌سایت عالی و چند زبانه راه اندازی و به مشتریان خود در سراسر جهان خدمت‌رسانی کنید.

در صورتی که تمایل دارید در این دوره شرکت کنید کافی است به آموزش چندزبانه کردن وردپرس مراجعه کنید. در آن صفحه یک ویدیو قرار داده شده است که با تماشای آن می‌توانید به دلایل چند زبانه کردن وب‌سایت خودتان پی ببرید.

به طور کلی تعداد بازدیدکنندگان از یک وب‌سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل تعداد زبان‌هایی است که در سایت خودتان دارید. اگر مطلب ما تنها به زبان فارسی منتشر شود قاعدتاً فقط فارسی‌زبانان هستند که می‌توانند از مطالب ما لذت ببرند. حال تصور کنید که این مطلب به زبان انگلیسی هم منتشر شود. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ با دنیایی از مخاطب روبرو خواهیم شد که هر کدام از این مخاطبان می‌تواند روزی به مشتری وفادار ما تبدیل شود.

دوره آموزش ووکامرس، فروشگاه‌ساز وردپرس

ووکامرس در واقع همان فروشگاه‌ساز وردپرس است؛ در واقع در صورتی که قصد دارید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید لازم است که افزونه ووکامرس یا «Woocommerce» را روی وب‌سایت خودتان نصب و راه اندازی کنید.

همیار آکادمی یک دوره آموزش ووکامرس دارد و در این دوره تمامی فوت و فن‌هایی که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی باید بدانید را به شما آموزش می‌دهد. در صورتی که تمایل دارید در این دوره ارزشمند و منحصر به فرد شرکت کنید کافی است به آموزش ووکامرس مراجعه کنید.

در صورتی که وب‌سایت وردپرسی خودتان را راه اندازی کنید و ووکامرس را هم روی آن نصب کنید، زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به درآمد رویایی خود را فراهم کرده‌اید.

سخن پایانی

راه اندازی وب‌سایت یکی از کارهایی است که هر کارآفرین یا صاحب کسب و کار باید انجام دهد. تجارت الکترونیک مسیر رشد و پیشرفت را با سرعتی باورنکردنی طی می‌کند. در صورتی که می‌خواهید از نیاز روز مردم عقب نمانید لازم است به سمت کسب و کار آنلاین حرکت کنید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین