عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۲۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
حجت الاسلام ارفع:
مراسم عزاداری و احیای شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان در هیئت یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بابل با سخنرانی حجت الاسلام ارفع و مداحی حاج محمد رضا بذری در مصلی شهرستان بابل برگزار شد.

عقیق: گزارش تصویری

___________________________________________________________________________________________

مراسم عزاداری و احیای شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان در هیئت یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بابل با سخنرانی حجت الاسلام ارفع و مداحی حاج محمد رضا بذری در مصلی شهرستان بابل برگزار شد.

خلاصه ای از سخنرانی حجت الاسلام ارفع:

شرایطی که پس از کرونا رخ داده، یک تغییر الگوی حکمرانی جهانی است.
وقتی همه‌ی مکان ها تعطیل است باید وارد فضای مجازی شویم، حالا آنوقت پیچ تغییر ذائقه دست غربی ها می افتد.

در دل این تغییر الگوی جهانی، تغییر سبک زندگی است ، از سال ها قبل رهبری فرمودند تغییر سبک زندگی را جدی بگیرید.
قرآن کریم می‌فرماید شیطان راهی جز ترساندن شما برای تسلیم شما ندارد؛

شخص وقتی وحشت کرد اگر جنبه ایمانش ضعیف باشد از خود شیطان کمک می خواهد که امروز نسبت جهانی اش را می بینیم.

امیرالمومنین یک وصیت نامه ای را خطاب به فرزندانشان و آیندگان بیان فرمودند از نامه ۴۷ نهج‌البلاغه می باشد، امیرالمومنین می فرماید هر وقت خوراک و لباس تان شبیه بیگانگان می شود، بدانید قرار است ذلیل آنها شوید.

وقتی از گورباچوف رهبر کمونیست شوروی پرسیدند چه شد شوروی با آن توانش سقوط کرد گفت از وقتی شعبه ی رستوران مک دونالد در شوروی تاسیس شد، این پایه گذاری شروع شد.
جامعه ای که ذائقه اش عوض شد حالا کل آن فرهنگ را می طلبد.
امیرالمومنین می فرماید حق را بگویید و تقوای الهی را رعایت کنید پس حضرت می فرماید شما را به تقوای الهی و نظم در زندگی و صلح و آشتی در زندگی سفارش می کنم.
زیرا من از جد شما رسول خدا شنیدم که اصلاح کردن میان دو مسلمان از هر چیز بالاتر است. خدا را خدا را در مورد یتیمان، نکند حقوق شان ضایع گردد، خدا را خدا را در مورد همسایگان، حقوق شان را رعایت کنید که وصیت پیامبر خدا بود. خدا را خدا را در مورد قرآن، نیاید یک روزی که غیر مسلمانان از شما در مورد قرآن جلو بزند، در آخر هم حضرت سفارش می کند در مورد قاتلشان نکند به بهانه من کشتار راه بیافتد جز کشنده ی من که او را قصاص کنید اگر من از دنیا رفتم فقط یک ضربه به او بزنید، نکند اعضای بدن او را ببرید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین