عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: این هیأت باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لغو جلسات مذهبی در ماه رمضان، برای پخش زنده برنامه‌ها در دو نرم افزار داخلی تسهیل‌گری داشته است.

عقیق:علی‌اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در گفت‌وگویی از اعلام آمادگی گردانندگان دو نرم‌افزار داخلی برای پخش زنده مراسم‌های هیأت‌ها در ماه رمضان خبر داد و اظهار داشت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با دو شرکت نرم‌افزاری روبیکا و آپارات، اعلام می‌داریم اگر هیأت‌های مذهبی استان تهران و سراسر کشور برنامه‌های تولیدی، سخنرانی و مداحی مناسب برای ماه مبارک رمضان داشته و خواهان بارگذاری و یا پخش زنده برنامه‌هایشان از طریق این دو نرم‌افزار باشند، این هماهنگی را انجام خواهیم داد.

تجهیزات لازم از شما، پخش زنده از ما

وی گفت: برای این کار، هیأت‌های مذهبی با مسئولیت مدیر هیأت می‌توانند برنامه‌های خود را طی نامه‌ای ارائه و با  فراهم‌سازی تجهیزات لازم اعم از رایانه، دوربین و کارت کپچر اعلام آمادگی کرده و از طریق این دو نرم‌افزار در معرض دید مردم قرار دهند.

مداحی افزود: اطلاع‌رسانی و تبلیغ برنامه‌ها برعهده هیأت‌ها بوده و از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد و بر این اساس هیأت رزمندگان تنها امکان بارگذاری و پخش زنده در این دو نرم‌افزار را برای آنان فراهم خواهد کرد.

امکانی برای افزایش معنویت مردم در ماه رمضان

وی افزود: با توجه به اینکه هیأت‌های مذهبی ظرفیت بسیاری برای افزایش معنویت در جامعه را دارند، ما این امکان را برای آن‌ها فراهم کردیم تا برنامه‌های آنان انعکاس بیشتری پیدا کند و مخاطبان بیشتری در ماه رمضان از مراسم مذهبی بهره‌مند شوند.

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: البته نیاز است این کار با هماهنگی معاونت فرهنگی هیأت رزمندگان اسلام با شماره ۸۸۹۶۰۴۳۰ صورت گیرد. برای این امر هیأت‌ها بعد از هماهنگی باید در این دو نرم‌افزار ثبت نام و ایجاد صفحه و کانال کنند.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین