عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در پیامی جنایات رخ‌داده در کشور هندوستان علیه مسلمانان را محکوم کرد و از وزارت خارجه خواست با بی‌تفاوتی از این مسئله حساس در عصر حاضر عبور نکند و عمل و اقدام انقلابی داشته باشد.

عقیق:مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در پیامی جنایات رخ‌داده در کشور هندوستان علیه مسلمانان را محکوم کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و نور

حیات مسلمانان هند دست خوش حوادث ناگواری شده است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد که حرمله‌های زمان به نوامیس مسلمانان نیز رحم نمی‌کنند و با حمله بر مقدسات مسلمانان با تصویب قانون جدید اسرائیلی، آمریکایی درصدد حذف مسلمانان از هندوستان و اجرای همان رفتار وحشیانه رژیم کودک‌کش و غاصب هستند که این ظلم اعظم از خلا وحدت مسلمانان جهان نشأت می‌گیرد که نیازمند علاج بزرگ است و نقش پر رنگ دستگاه دیپلماسی را می‌طلبد که باید نقش آفرین باشد. وزارت امور خارجه نباید با بی تفاوتی از این مسئله حساس در عصر حاضر عبور کند نیازمند عمل و اقدام انقلابی است تا پشتوانه ای بر همه مظلومان عالم باشد. 

حضرت امیر(ع) درنهج البلاغه می‌فرماید: «کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً ؛ دشمن ستمگر و یار ستمدیده باشد» که این سخن امام قطعا تکلیف و رسالت ما مسلمانان را روشن کرده است چه دشمنان بخواهند چه نخواهند، ندای توحید در سراسر عالم نواخته شده است و ولایت الله در جهان همگانی خواهد شد.

با دیدن تصاویر و فیلم‌هایی از هند قلبمان جریحه‌دار شد مگر آن کودک مظلوم و مادر مظلوم چه گناهی دارند که این چنین باید در زیر دست و پا شهید شوند، گویی تاریخ به تکرار نشسته است که مرد از نامرد را جدا کند.

 دولت هند نیز دریوزه درگاه یهود شده که دستش به خون کودکان مظلوم آلوده است که داغدار کودکان بی گناه هستیم و ای جوانان و مادران و پدران مسلمان هندوستان همه ما یک ایمان مشترک داریم که روزی ذکر بلیغ و مونس و همراه پیامبر و راه حقیقت، حضرت بقیه الله اعظم تشریف خواهند آورد استقامت کنید که آینده مال ما مسلمانان است و وعده صادق قرآن کریم نزدیک است :" وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ".


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین