عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۱۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
در نیمه اول اسفندماه پنج کاروان از کشورمان به سوریه اعزام می‌شود که تمامی این کاروان‌ها از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم دمشق خواهند شد.

عقیق:سفر به سوریه پس از پاکسازی داعش اواخر آذرماه از سوی سازمان حج و زیارت برقرار شد و زائران از استان‌های مختلف به این سفر معنوی مشرف شدند.

البته تمامی کاروان‌ها از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران با پرواز ماهان به دمشق اعزام می‌شوند و امروز آخرین کاروان بهمن‌ماه به سمت دمشق حرکت کرد.

با نزدیک شدن به اسفندماه، طرفیت‌های جدید سفر به سوریه در نیمه اول ماه آینده اعلام شد. به طوری که در این دوره پنج کاروان تا ۱۵ اسفندماه پیش‌بینی شده است که اولین کاروان اول اسفندماه عازم سوریه خواهد شد. این کاروان به مدت چهار روز و سه شب در نظر گرفته شده است.

همچنین سایر کاروان‌ها در تاریخ‌های ۴، ۸، ۱۱ و ۱۵ اسفندماه عازم سوریه خواهند شد که تمامی این کاروان‌ها با ظرفیتی حدود ۴۵ نفر در نظر گرفته شده است و تمامی زائران در هتل‌های پنج ستاره دمشق اسکان داده می‌شوند.

هزینه سفر به سوریه در اسفندماه همچون ماه جاری است و هزینه اعزام زائران در کاروان‌های چهار روز و سه شب مبلغ ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۹۵۰ تومان و در کاروان‌های پنج روز و چهار شب مبلغ ۳ میلیون و ۹۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، کاروان‌های زیارتی سوریه علاوه بر زیارت حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت رقیه (س)، به زیارت باب الصغیر و بازدید از بازار حمیدیه و اموی می‌روند.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین