عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

با وجود این همه نیاز برای دانش‌آموزان، میز و نیمکت مدرسه ممکن است در صدر لیست اولویت‌های شما قرار نگیرد، اما با این وجود انتخاب سرمایه‌گذاری عاقلانه بسیار مهم است. به نقل از "کارولین رایت" که در زمینه تفاوت محیط یادگیری در قرن بیست و یکم تحقیقاتی داشته است، می‎گوید: ما به طور کلی وظیفه ارتقا دادن سطح مدراس را مبتنی بر ICT و امنیت اینترنت می‌دانیم. اما آیا اطمینان داریم که دانش‌آموزان وقت خود را در مدارس با وضعیت نشسته مناسب سپری می‌کنند، روی صندلی‌هایی که به اندازه کافی برای سایز آنها طراحی شده باشد، نیز جنبه مهمی ‌از وظیفه ارتقا دادن مدرسه است. کودکانی که راحت نشسته‎اند نیز احتمالاً بیشتر به موارد توجه می‌کنند. از آنجایی که نحوه نشستن روی میز و نیمکت مهم است بنابراین، خرید مبلمان که هم به حمایت از یادگیری کمک کند و هم از سلامت کودکان محافظت کند برای همه مدارس مهم است. با این حال، با عوامل بسیاری در تصمیم‎گیری برای خرید، از جمله قیمت و چه میز و صندلی‌هایی مناسب برای کدام گروه سنی مناسب است و سرمایه‎گذاری مناسب را برای بسیاری از آنها بررسی می‌کنیم.

نکاتی برتر برای خرید نیمکت مدارس

با این وجود، مهم است که مدارس هنگام خرید نیمکت‌های کلاس درس به نکاتی توجه کنند، ما به چند مورد اصلی از آنها می‎پردازیم:

اندازه و استاندارد بودن برای جلوگیری از صدمه طولانی‌مدت به کمر کودکان بسیار مهم است. این امر به کودکان برای تمرکز بر یادگیری بدون تحمل ناراحتی کمک می‌کند. تحقیقات بهداشت و ایمنی نشان می‌دهد که مبلمان با کیفیت بالا و با طراحی مناسب، تمرکز را بهبود می‌بخشد و رفتارهای نادرست را کاهش می‌دهد و منجر به نتایج بهتر یادگیری می‌شود، بنابراین ارزش دارد اگر برای دانش‎آموزان خود وقت صرف کنید و تصمیم‌گیری درستی داشته باشید. مدارس باید بدانند که استاندارد برای صندلی آموزشی، که در بالا به آن اشاره شد اجباری نیست، بنابراین توصیه می‌کنیم برای اطمینان از وضعیت دانش‌آموزان خود، بهترین فرصت ممکن را برای یادگیری در یک محیط امن و راحت به آنها بدهید. تأمین‌کننده مطابق با این استانداردها عمل می‌کند و شما باید همیشه آنها را بررسی کنید. ارگونومی ‌انتخاب اشتباه صندلی می‌تواند باعث کمردرد شود. به یاد داشته باشید که ارتفاع یک صندلی باید به ارتفاع یک میز مربوط باشد. تولیدکنندگان با کیفیت مطابق دستورالعمل‌های استاندارد، فاصله ایده‎آل بین میز و صندلی را برای اطمینان از حداکثر راحتی و مزایای ارگونومیک محاسبه کرده‌اند. دستورالعمل‌های استاندارد توصیه می‌کند که مدارس مبلمان را در اندازه مناسب برای سن و ابعاد کودکانی که از تجهیزات استفاده می‌کنند، خریداری کنند. تحرک و کارایی در کلاس، تحرک بسیار مهم است زیرا پویایی کلاس به طور مداوم در حال تغییر است. مربیان باید بدون نیاز به مستخدمین، قادر به جابجایی محیط و چیدمان اتاق باشند. برای کمک به این امر، مبلمان باید مدولار باشند تا فرصتی برای جابجایی آنها باشد. بسیاری از مدارس برای به اشتراک گذاشتن مشاهدات کودکانی که از محیط و تجهیزات کلاس استفاده می‌کنند، جلسات منظمی دارند.

نکاتی برتر برای خرید نیمکت مدارس

به طور کلی، بسیاری از شرکت‌ها محدوده محصولات خود را از طریق فروشندگان شخص ثالث توزیع می‌کنند. فارغ از اینکه چه کسی محصولات را تهیه کند، تولیدکننده آنها را ضمانت می‌کند. از آنجایی‌که تولیدکننده مجبور است به بازاریابان خود یک حاشیه سود مالی بدهد، مدارس ممکن است در صورت مراجعه مستقیم به سازنده، بتوانند معامله بهتری کسب کنند. قیمت میز و نیمکت مدرسه با توجه به عملکرد و کیفیت آنها متفاوت است. همراه با این تجربه و دانش است که یک سازنده میز و نیمکت مدرسه در شناخت بهترین محصولات و تنظیمات مربوط به نیازهای خاص مدرسه را دارد، تولیدکنندگان مبلمان با کیفیت، انواع خدمات پس از مراقبت و گارانتی را نیز ارائه می‌دهند. خدمات پس از مراقبت می‌تواند شامل پشتیبانی تلفنی و ایمیل باشد، در صورت لزوم بازدید از محیط، آموزش محصول، بهره‌برداری و نگهداری از آنها. در وهله اول شاید قیمت میز و صندلی‌های مدرسه در مکان‌های مختلف، متفاوت باشد اما باید این را هم در نظر داشت که صرف هزینه بیشتر، شما چیدمانی باکیفیت‌تر و بادوام‌تر خواهید داشت و مجبور نیستید خیلی زود در شرایط اقتصادی فعلی، کل هزینه‌ها را دوباره انجام دهید. به مطالعات نگاه کنید، اگر این سرمایه‌گذاری بزرگ است، با مدارس در حال استفاده از تجهیزات برای پیدا کردن آنچه در مورد مبلمان انجام داده‌اند، تماس بگیرید.

نکاتی برتر برای خرید نیمکت مدارس

اگر دوام و قدرت محصول برای مقابله با استرس و استفاده زیاد در کلاس تولید نشده باشد، طول عمر آن ممکن است کوتاه‌تر از مبلمان ساخته شده برای استفاده مفید در کلاس باشد و بنابراین در طولانی‌مدت باید هزینه بیشتری در جهت آن بشود. ضمانت نامه نشانگر خوبی از کیفیت است. همچنین تاریخچه شرکت نیز نقش مهمی دارد که می‌تواند یک تامین‌کننده را ارزیابی کند. متناسب با هدف، این مهم است که شما قبل از تصمیم‌گیری در مورد خرید، از كجا و چگونگی مبلمان استفاده كنید. اگر مدرسه شما به دنبال میز و صندلی با کیفیت است، اطمینان حاصل کنید که تهیه‌کننده شما متخصص در این زمینه است. موادی از قبیل MDF باید مقاوم در برابر رطوبت باشند، رنگ و روکش پودری درجه معماری استفاده شده باشد و پلاستیک‌هایی با مقاومت UV برای استفاده در فضای باز ضروری است. همیشه بهتر است هنگام برنامه‌ریزی برای سفارش خود، استفاده خلاقانه از مبلمان با طراحی خاص را در نظر بگیرید. بسیاری از اعضای لیدوما آماده ارائه محصولات میز و نیمکت مدارس با کیفیت خود هستند، همچنین این اعضا متعهد به ارتقاء کیفیت و ایمنی مبلمان مدارس هستند. خرید میز و نیمکت مدرسه از لیدوما این اطمینان را به شما می‌دهد که در حال خرید مبلمان با کیفیت بالا و همچنین سطح عالی از مشتری مداری هستید.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین